”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Πέμπτη 1 Ιουνίου 2017

Refan Products & E-shop


Hello! Σήμερα θα σας μιλήσω για μια αγαπημένη μου εταιρία, της οποίας προϊόντα σας έχω παρουσιάσει ξανά. Ο λόγος για την εταιρία Refan Chalandri που πρόσφατα ξεκίνησε το δικό της e-shop για να μπορούμε και εμείς οι επαρχιώτισσες να χαρούμε επιτέλους άνετα τα προϊόντα της!!
Σας έχω λοιπόν review για δύο προϊόντα, ένα άρωμα και ένα scrub. Η ποικιλία αρωμάτων που έχουν είναι πάρα πολύ μεγάλη και όλοι και όλες μπορούν σίγουρα να βρουν αυτό που τους ταιριάζει. Εγώ διάλεξα κάτι πιο καλοκαιρινό εν όψει των ζεστών μηνών που έρχονται. Επέλεξα το άρωμα τύπου Ocean Lounge της Escada, μία φρουτώδη και γλυκιά μυρωδιά, άκρως καλοκαιρινή και φρέσκια. Η διάρκειά του είναι εκπληκτική και μένει στο δέρμα για πολλές ώρες.
Το άλλο προϊόν που επέλεξα ήταν το Body Scrub Pomegranate & Papaya (με Ρόδι και Παπάγια). Έχω δοκιμάσει ξανά τα scrub της εταιρίας και μου άρεσαν πάρα πολύ. Έχουν φυτικά έλαια (βερυκοκέλαιο, αμυγδαλέλαιο) και φυσικούς κρυστάλλους ζάχαρης που κάνουν την τέλεια απολέπιση στο σώμα. Στα θετικά ότι δεν έχουν συντηρητικά άρα είναι και ιδανικά για το ευαίσθητο δέρμα. Η μυρωδιά στο συγκεκριμένο είναι ανεπανάληπτη: φρουτώδης και γλυκιά, με υπόξινους τόνους.. 
Και τα δύο προϊόντα μπορείτε να τα βρείτε στο e-shop της εταιρίας: www.refanhalandri.com
Το e-shop είναι πολύ εύχρηστο και βοηθά να καθοδηγηθείτε ακριβώς στο προϊόν που σας ταιριάζει.



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προιόν από την Refan; 

3 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες επιλογές! Με γεια σου, να τα χαρείς όλα :)

    Καλό μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Great post!
    You have good blog. I follow you.
    Would you like to follow me too?

    www.guzelvekulturlu.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I wish I could google translate this page to understand it. Sorry, I only understand english!

    ΑπάντησηΔιαγραφή