”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Golden Rose Velvet Matte Lipsticks


Hello! Όλες μας τα έχουμε δοκιμάσει και όλες τα έχουμε αγαπήσει, για την βελούδινη υφή, τη ματ όψη, τη φοβερή σταθερότητα και την ακαταμάχητη τιμή τους. Ο λόγος φυσικά για τη σειρά Velvet Matte της εταιρίας Golden Rose. Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα swatches πιο πολύ, αλλά και review ποστ, αφιερωμένο μόνο σε αυτά τα κραγιόν. Στην κατοχή μου έχω 7 αποχρώσεις, αν και πολύ θα ήθελα να έχω και τις υπόλοιπες!



Η σειρά των Velvet Matte Lipsticks διαθέτει 27 αποχρώσεις για όλα τα γούστα. Πραγματικά δεν νομίζω να υπάρχει απόχρωση που να μην έχουν καλύψει. Θα βρείτε κλασσικά nudes, πιο σκούρα καφέ, ανοιχτά ροζ και έντονα φουξ, πορτοκαλί, κοραλί, κόκκινα, βυσσινί....απ'όλα! Η τιμή τους κυμαίνεται από 3.50€ μέχρι 7€ ανάλογα από που θα τα πάρετε. Εγώ τα βρίσκω 4€ στο City Aroma στη Ζωγράφου, αλλά πιστεύω ότι μπορείτε να τα βρείτε στα περισσότερα μαγαζιά με οικονομικά καλλυντικά.

 07  13  15  17  23  26  27

Και αφού σας είπα τα γενικά πάμε να σας δείξω κάθε απόχρωση ξεχωριστά:

Το Νο 07 είναι ένα ανοιχτόχρωμο ροζ με λίγο ροδακινί, αρκετά χαλαρό χρώμα. Είναι ιδανικό για πρωί με χαλαρό μακιγιάζ αλλά και για βράδυ με ένα ωραίο bronzy smokey eye. Μοιάζει με το Please Me της Mac  .
To No 13 είναι ένα πολύ ιδιαίτερο φούξια με έντονους μωβ υποτόνους. Είναι χρώμα που σίγουρα δε μένει απαρατήρητο αφού είναι αρκετά έντονο. Είναι αρκετά όμοιο με το Flat out Fabulous της Mac αν και το 13 είναι λίγο πιο ζεστό. Το συγκεκριμένο αφήνει ένα τέλειο φουξ stain στα χείλη ακόμη και όταν έχει φύγει.
To No 15 είναι το πρώτο κραγιόν αυτής της σειράς που αγόρασα. Είναι ένα υπέροχο κόκκινο με πορτοκαλί τόνους, ένα χρώμα must για αυτή τη σεζόν. Είναι αρκετά κοντά στο Dangerous της Mac, όμως δεν είναι πανομοιότυπα.
Το Νο 17 είναι ένα κόκκινο με ψυχρούς, μπλε υποτόνους. Θα το έλεγα το κόκκινο της Χιονάτης, αυτό το υπέροχο κόκκινο κερασί ζουμερό χρώμα.
Το Νο 23 είναι νομίζω το αγαπημένο μου και πιο πολυφορεμένο από όλα. Όλο το χειμώνα το φορούσα non stop, από το ρεβεγιόν των Χριστουγέννων μέχρι τις βραδυνές μου εξόδους και μπαίνοντας σιγά σιγά στο φθινόπωρο σίγουρα θα αρχίσω να το ξαναφοράω. Είναι ένα σουπερ vampy, πολύ σκούρο βυσσινί, ένα χρώμα που δείχνει καταπληκτικό σε ανοιχτές επιδερμίδες και πολύ σέξυ σε σκουρόχρωμες. Το συγκεκριμένο είναι dupe του Diva της Mac (είχε γίνει χαμός τον χειμώνα με αυτό το χρώμα) και προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχει να του ζηλέψει και τίποτα.
Το Νο 26 είναι ένα ροδακινί γλυκό χρώμα. Μοιάζει με το Νο 07, με τη διαφορά ότι είναι πολύ πιο ζεστό, ενώ το 07 έχει πιο πολύ ροζ μέσα.
Το Νο 27 είναι ένα ζεστό nude. Δεν θα το έλεγα ουδέτερο nude γιατί έχει αρκετά ροδακινί τόνους.
Σας τα έχω χωρίσει και σε ομάδες nudes και κόκκινα στα swatches για να δείτε τη διάφορα στο κάθε χρώμα δίπλα δίπλα.

07  13  26  27
 15  17  23



Swatches:
07  13  15  17  23  26  27

 07  26  27
15  17  23



Pros:                                                    Cons:
-Εντελώς ματ αποτέλεσμα                  -Δεν είναι stains, άρα με το φαγητό και το ποτό είναι πιθανό να
-Βελούδινη Υφή                                    φύγουν
-Εύκολη Εφαρμογή                             -Προσωπικά θα ήθελα να έχουν κάποια μικρή μυρωδιά/γεύση
-Δεν ξηραίνουν πολύ τα χείλη
-Πολλές αποχρώσεις
-Δεν έχουν γεύση/μυρωδιά
-Οικονομικά αλλά ποιοτικά

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Ποιά απόχρωση είναι η αγαπημένη σας; Θα ήθελα πολύ να μου πείτε εάν συμφωνείτε με τα θετικά και τα αρνητικά μου. Χθες πρόσθεσα στη συλλογή και το 29!! Θα τ δείτε σύντομα σε ποστ.

21 σχόλια:

  1. τα έχω δοκιμάσει και τα αγαπώ!!!οι αγαπημένες μου αποχρώσεις είναι το 12 που είναι ένα τριανταφυλλί σκούρο τέλειο για κάθε μερα και το 16 που είναι ένα ζεστό καφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τα τσεκάρω και τα δύο σίγουρα την επόμενη φορά!! Ειδικά το 16 ακούγεται δελεαστικό!!

      Διαγραφή
  2. Κοίτα να δεις σύμπτωση, κι εγώ αυτές τις μέρες έγραφα ένα ίδιο post, τη συλλογή μου με τα κραγιόν της Golden Rose! :) Ωραίες φωτογραφίες με lip swatches! Πολλά φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα ανυπομονώ και για τη δική σου ανάρτηση λοιπόν! Να δω εάν έχουμε κοινή γνώμη :D :D
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  3. Σουπερ!Ειδικα οι κοκκινες αποχρωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Και γενικά έχουν μεγάλη ποικιλία στα κόκκινα για να βρεις αυτό που σου ταιριάζει!

      Διαγραφή
  4. Και εμένα μου αρέσουν πάρα πολύ!!! το 7 και το 26 τα έχω λιώσει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ περισσότερο διαλέγω τα ροζ και τα nudes γιατί με βολεύουν πολύ στο καθημερινό μακιγιάζ! :)

      Διαγραφή
  5. Αχ αυτά τα Velvet Matte, εγώ έχω μόνο 3 γιατί δεν χρησιμοποιώ πολύ τα κραγιόν αλλά θέλω να πάρω κι άλλα!! Ειδικά οι nude αποχρώσεις μου φαίνονται τόσο ελκυστικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελεια τα κραγιονακια. Εγω έχω τα 12,20,24,26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τελεια τα κραγιονακια. Εγω έχω τα 12,20,24,26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τελεια τα κραγιονακια. Εγω έχω τα 12,20,24,26

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά το 13 φαίνεται τέλειο χιχιχ :)
    notebookofclaire.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραίο για όλο το χρόνο!! Αν τα βρεις δοκίμασέ τα!! :)

      Διαγραφή
  10. Τελειο review Μπετυ μου, τα λατρευω ειχα παρα πολλα αλλα τα εδωσα ολα εκτος απο το αγαπημενο μου που ειναι το 05 ενα πορτοκαλι καθημερινο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Από τα καλύτερα οικονομικά κραγιόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραία ανάρτηση Μπέτυ, αυτά τα κραγιόν είναι αγαπημένα! Θέλω το 7 και το 23! Φιλιά πολλά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Λατρεμένη σειρά αυτή! Μόλις σήμερα τα κοιτούσα -και πάλι- και μάλλον ένα σκούρο vampy θα έρθει πολύ σύντομα σπίτι μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 7 & 23 στην wishlist!!! Έχω λατρεψει το 13 ενώ το 2 είναι ιδανικό για πρωινά μακιγιάζ.Υπέροχο post.❤❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πιστευωωωω δεν υπαρχει blogger η youtuber... που να μην εχει λατρεψει αυτα ειδικαα τα κραγιον !!!! εγω τα αγαπησαα... και βλεπω παρα αρθρα με αυτα τα κραγιον !!! πολυ ωραια παρουσιαση στα χρωματα!!! πολλα φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή