”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

Youth Lab Dermocosmetics Review

Hello!! Σήμερα θα ξεφύγουμε λίγο από τα καθιερωμένα nail posts. Σας έχω ένα review για μία ελληνική εταιρία δερμοκαλλυντικών που βλέπω συχνά τον τελευταίο καιρό. Ο λόγος για την Youth Lab και τρία προιόντα τους που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω. Και για να μην σας κρατάω σε αγωνία μέχρι το τέλος του ποστ, θα σας πω ότι τα αγάπησα όλα και δεν σταματάω να τα χρησιμοποιώ.

Θα ξεκινήσω με το Daily Cleanser/ Combination-Oily Skin, ένα τζελ καθαρισμού ιδανικό για το λιπαρό μου δέρμα. Κάνει πλούσιο αφρό και καθαρίζει σε βάθος το δέρμα από το μακιγιάζ και τους ρύπους. Εγώ το χρησιμοποιώ το βράδυ αφού έχω ξεβαφτεί με ένα νεράκι καθαρισμού για να απομακρύνω οτιδήποτε έχει μείνει στο δέρμα μου. Δεν ξηραίνει το δέρμα, δεν έχει κάνει στο δέρμα μου κανένα ξέσπασμα ακμής, αντίθετα το αφήνει απαλό και χωρίς λιπαρότητα. Στα θετικά και η μυρωδιά του που είναι πολύ διακριτική.


Μαζί με το  Daily Cleanser πάντα χρησιμοποιώ και το Beauty Tool της Youth Lab, το καινοτόμο βουρτσάκι καθαρισμού προσώπου, που ενισχύει τη δράση του καθαριστικού. Πραγματικά έχω λατρέψει το συγκεκριμένο βουρτσάκι. Ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιώ κάτι αντίστοιχο και αν και στην αρχή μου φάνηκε λίγο σκληρό και τραχύ στο δέρμα μου, μετά την τρίτη φορά χρήσης του το αγάπησα. Μου αρέσει πολύ σε συνδυασμό με το τζελ καθαρισμού καθώς το τζελ είναι παχύρευστο και κάνει ακόμη πιο πλούσιο αφρό σε συνδυασμό με το βουρτσάκι. Το χρησιμοποιώ τις μέρες που έχω κάνει λίγο πιο βαρύ μακιγιάζ και θέλω να καθαρίσω το δέρμα μου σε βάθος αλλά και όταν κάνω ντουζ. Έχω παρατηρήσει ότι όσο καιρό το χρησιμοποιώ τα μαύρα στίγματα έχουν εξαφανιστεί και το δέρμα μου είναι πιο λείο και απαλό. Και για όσες έχετε ακμή σας καθησυχάζω πως δεν την επηρεάζει αντίθετα βοηθά στον βαθύ καθαρισμό. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!

Τελευταίο προϊόν που δοκίμασα είναι η κρέμα ματιών Wrinkles Erasure Cream. Δεν έχω τόσο μεγάλο πρόβλημα με ρυτίδες στα μάτια , τουλάχιστον όχι ακόμη, έχω όμως αρκετά κουρασμένα μάτια με μαύρους κύκλους τον τελευταίο καιρό λόγω διαβάσματος. Η συγκεκριμένη κρέμα έχει βοηθήσει την περιοχή γύρω από τα μάτια μου να γίνει αισθητά πιο ξεκούραστη και έχει ελαττώσει τις μικρές γραμμές έκφρασης που είχαν ξεκινήσει να εμφανίζονται. Αν και είναι αρκετά ενυδατική δεν βαραίνει τα μάτια μου ούτε τα κάνει υπερβολικά λιπαρά. Την χρησιμοποιώ τα βράδια πριν πέσω για ύπνο και αρκετές φορές και τη μέρα πριν το μακιγιάζ και το κονσίλερ μου στέκεται υπέροχα πάνω της. Στα θετικά και η υπέροχη διάφανη συσκευασία της.

Αυτή ήταν η γνώμη μου για τα τρία προϊόντα της Youth Lab που δοκίμασα. Τα συνιστώ και τα τρία ειδικά το Beauty Tool σε συνδυασμό με το Daily Cleanser. Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την εταιρία; Τι μου προτείνεται να δοκιμάσω από τα προϊόντα τους ; 

11 σχόλια:

  1. Φαίνονται όλα υπέροχα! Δεν ήξερα ότι είναι ελληνική εταιρία! Η κρέμα για τα μάτια φαίνεται πολύ ωραία! Έχουν πολύ όμορφες συσκευασίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. H κρέμα είναι πολύ καλή αν ψαχνεις κάτι ανάλογο σου την προτείνω :)

      Διαγραφή
  2. Φαίνονται πολύ ωραία!! Και έχουν τόσο όμορφες συσκευασίες! Πρέπει να δοκιμάσω σίγουρα κάτι από αυτήν την εταιρία!

    Εύα x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έχω ακούσει πολλά γι αυτή την εταιρία αλλά δεν έχει τύχει να τη δοκιμάσω ακόμα. Για το βουρτσάκι θυμάμαι δεν έχω ακούσει καλά λόγια. λενε πως έχει σκληρές τρίχες και σκουριάζει εύκολα στην άκρη. Το καθαριστικό το έβαλα στο μάτι. Έχει λίγο τσουχτερές τιμές αλλά άμα κάνει δουλειά γιατί όχι? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κάτι τέτοιο , σαν το βουρτσάκι, είναι η πρώτη φορά που δοκιμάζω οπότε δεν έχω μετρο συγκρισης. Όπως είπα και στο ποστ στην αρχή και μένα μου φάνηκε αρκετά σκληρό, με το ζεστό νερό όμως νομίζω ότι μαλακώνει. Βέβαια μπορεί και να το έχω απλά συνηθίσει :P Όσον αφορά το σκούριασμα δεν έχω παρατηρήσει κάτι. Εγώ το πλένω κατευθείαν και το αφήνω σε λίγο χαρτάκι να στεγνώσει με τις τρίχες προς τα κάτω! Αν δω κάτι σίγουρα θα σας ενημερώσω :)
      Σχετικά με τις τιμές, για το βουρτσάκι δεν ξέρω γιατί όπως σου είπα δεν έχω ψαχτεί με άλλα, νομίζω ότι 8 ευρώ είναι καλά. Το καθαριστικό έχει ακριβώς την ίδια τιμή με το προηγούμενο σαπουνάκι μου (Seba med face-body). Για την κρέμα ματιών ομολογώ ότι βρίσκεις και φθηνότερες, αλλά περιέχει τόση ποσότητα που σίγουρα θα κρατήσει πολύ καιρό :) :)

      Διαγραφή
  4. Εδώ και λίγο καιρό σκέφτομαι να αγοράσω το βουρτσάκι καθαρισμού της εταιρίας..αλλά δεν είμαι σίγουρη αν είναι ιδανικό γιατί έχω ευαίσθητο δέρμα με ακμή. Όπως καταλαβαίνεις όπου βλέπω review πάω και ρωτάω αν θα κάνει για το δέρμα μου..Εσύ τι λες;; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μένα είναι αρκετά ευαίσθητο το δέρμα μου με ακμή, η οποία έχει αρχίσει να υποχωρεί αλλά ακόμη έχω σπυράκια. Νομίζω ότι αξίζει τη δοκιμή εξάλλου δεν είναι πάρα πολύ ακριβό. Στην αρχή ίσως σου φανεί πολύ σκληρό όπως και μένα. Είπα όμως να το δοκιμάσω δύο τρεις φορές ακόμη και πλέον το έχω συνηθίσει (ή με τη χρήση μαλακώνει). Αυτό που παρατήρησα και σου προτείνω είναι να το χρησιμοποιήσεις με ένα πιο παχύρρευστο καθαριστικό που κάνει πολύ αφρό για να το αισθάνεσαι λιγότερο σκληρό στο δέρμα. Επίσης το ζεστό νεράκι βοηθά πολύ και ανοίγει τους πόρους σου και για καλύτερο αποτέλεσμα.
      Όσο καιρό το χρησιμοποιώ δεν έχω βγάλει καινούργια σπυράκια (που να ευθύνονται στο βουρτσάκι). Το έχω χρησιμοποιήσει σε ενεργό σπυράκι και δε μόλυνε την περιοχή για να βγάλω περισσότερα.
      Ελπίζω να σε βοήθησα :)

      Διαγραφή
  5. Και πάνω που έκανα μια παραγγελία από Youth Lab! Τέλειο timing! Πολύ ωραία η παρουσίαση και οι φωτογραφίες! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο rewiew!Εδώ και λίγο καιρό χρησιμοποιώ τη CC Complete Cream Spf 30
    Oily Skin και είμαι υπερευχαριστημένη!Καθώς επίσης και τον αντιγηραντικό ορό Restoring Serum
    All Skin Types, ο οποίος όντως επαναφέρει τη λάμψη και φωτεινότητα όπως λέει και είναι πολύ βοηθητικός για την πρόληψη των λεπτών γραμμών. Μπορείς να το τσεκάρεις κ συ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το καθαριστικό το έχω βάλει στο μάτι εδώ και πολύ καιρό, μετά το review σου με έπεισες να το δοκιμάσω στο μέλλον! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή