”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2013

Mini Beauty Haul: Erre Due, Radiant, Sixteen Cosmetics

Γεια σας κορίτσια μου!!! Ελπίζω να περάσατε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο. Σήμερα σας έχω ένα mini haul με λίγες αγορές που έκανα τον τελευταίο καιρό. Τα πραγματάκια αυτά δεν τα πήρα όλα μαζί, αλλά και πάλι δεν είναι πάαρα πολλά.Πάμε λοιπόν να δούμε τι αγόρασα:

Radiant Magna Lash Mascara in Plum Brown: Έψαχνα μία σκούρα burgundy μάσκαρα πολύ καιρό. Είχα δει ότι είχε βγάλει η Radiant αλλά περίμενα μήπως βρω κάπου κάποια ακόμη πιο φθηνή. Τελικά όμως υπέκυψα και πήρα αυτή την υπέροχη μάσκαρα. Τονίζει όμορφα τις βλεφαρίδες και τους δίνει ένα διακριτικό χρώμα χωρίς να φαίνεται μη φυσικό ή υπερβολικά έντονο το χρώμα τους. Γενικά δεν μου αρέσουν καθόλου οι χρωματιστές βλεφαρίδες (πχ μπλε κτλπ) όταν είναι πολύ έντονες, αντίθετα όταν το χρώμα είναι σκούρο νομίζω ότι κάνει πολύ ιδιαίτερο το μακιγιάζ χωρίς να είναι υπερβολικό και να τραβάει όλη την προσοχή. Η συγκεκριμένη μάσκαρα κάνει αρκετά μακριές τις βλεφαρίδες, δίνει όγκο και κρατάει χωρίς να μουτζουρώνει στο τέλος της μέρας. Επίσης, αφαιρείται εύκολα με το σαπουνάκι καθαρισμού μου. Κοστίζει 14.50€.

Και μία φωτογραφία με φλας για να δείτε καλύτερα το χρώμα της μάσκαρα.


Erre Due Lasting Contour Lip 64: Συνεχίζοντας στην ίδια απόχρωση με τη μάσκαρα έψαχνα ένα μολύβι για τα μάτια σε σκούρο βυσσινί. Είδα το συγκεκριμένο αλλά είναι για τα χείλη, όμως ρώτησα την κοπέλα αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω στα μάτια μου και μου είπε ότι δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα γιατί είναι πάρα πολύ σταθερό. Και είχε δίκιο!! Δεν με πειράζει που είναι για τα χείλη, κάνει υπέροχη δουλειά και ως eyeliner. Για την ακρίβεια έχει ακριβώς την ίδια σύσταση με τα αντίστοιχα μολύβια της Erre Due που είναι για τα μάτια. Αν θέλω να του δώσω περισσότερη λάμψη απλά περνάω μία βπυργουνδί ιριδίζουσα σκιά από πάνω. Κι αν το χρειαστώ για τα χείλη το χρησιμοποιώ και εκεί! Δύο σε ένα!:):)

Erre Due Silky Eye Pencil no 14: Μαζί με τα βουργουνδί έψαχνα και κάτι σε χακί γιατί μου αρέσει πολύ τον τελευταίο καιρό. Βρήκα λοιπόν αυτό το μολύβι σε χακί ιριδίζουσα απόχρωση το οποίο φοράω σε συνδυασμό και με τη μάσκαρα και δίνει μία υπέροχη αντίθεση. Μπορώ επίσης να το βάλω και σαν βάση για σκιά για να κάνω ένα χακί smokey eye. Τα μολύβια αυτά είναι πάρα πολύ μαλακά αλλά στεγνώνουν και γίνονται πολύ σταθερά. 
Τα μολύβια νομίζω κοστίζουν γύρω στα 5-6 €. Και μερικά swatches πάνω στο μάτι για να καταλάβετε πως γράφουν. Το πρώτο είναι το burgundy στο ματάκι της αδερφούλας και το δεύτερο στο χακί επάνω σε μένα.



Εντάξει πρέπει να έχετε βαρεθεί να με ακούτε να μιλάω για τα 60 seconds βερνίκια της Sixteen Cosmetics αλλά τι να κάνω που έχουν τέλεια χρώματα, υπέροχη απόδοση και τα βρίσκω μόλις 1€!; Τα προσπερνάς έτσι εύκολα όλα αυτά;;;; Εε οοχι!! Αυτή τη φορά λοιπόν διάλεξα τα εξής τρία και μαζί πήρα και ένα glitter από την εταιρία Gina Professional (??) δεν την έχω ξανακούσει αλλά είναι μια χαρά και αυτό!

Gina Professional No031: Ένα όμορφο jelly glitter σε rose gols απόχρωση μικρά ροζ χρυσά και ιριδίζοντα ασημί glitter. Η απόδοσή του είναι αρκετά καλή, δηλαδή αφήνει αρκετό glitter με το πρώτο πέρασμα, και στεγνώνει σχετικά γρήγορα.

Sixteen Cosmetics 60" No 504: Στο μαγαζί μου φαινόταν πιο μωβ γι'αυτό το πήρα αλλά στο σπίτι μου φαίνεται πιο γκρι. Anyway το συγκεκριμένο είναι ένα σκούρο taupy χρώμα, γκρι μωβ, με φανταστική απόδοση.

Sixteen Cosmetics 60" No 507: Ένα shimery γκρι μπλε καφέ χρώμα ( κι όμως τα έχω όλα μέσα) με μπρονζέ shimmer. Στα νύχια δέιχνει αρκετά γκρι αλλά και πάλι είναι πανέμορφο.

Sixteen Cosmetics 60" No 536: Ένα σκούρο δαμασκηνί προς το κόκκινο το οποίο έχω την εντύπωση ότι είναι dupe του Bahama Mama της Essie με το δεύτερο να είναι ελάχιστα πιο ανοιχτόχρωμο. Και αυτό έχει φοβερή απόδοση.

Τελευταία και πιο πρόσφατη αγορά είναι το Neverending Foundation 16hrs της Erre Due το οποίο σας είχα δείξει και στα empties μου (εδώ). Το αγαπώ γι αυτό και το ξαναπήρα. Είναι ιδανικό για το χειμώνα, για το λιπαρό μου δέρμα. Στέκεται άθικτο στο δέρμα για πολλές ώρες και δείχνει την επιδερμίδα απόλυτα βελούδινη. Κοστίζει 21€.

Αυτές λοιπόν ήταν οι αγορές μου. Επίσης θέλω να σας ενημερώσω ότι επειδή θα λείπω κάποιες μέρες μέσα στην εβδομάδα δεν είμαι σίγουρη πότε θα μπορώ να ανεβάσω κάποιο ποστ. Σίγουρα όμως την Τετάρτη θα δείτε το Hair Care Routine μου!
 Εσείς τι έχετε βάλει στο μάτι κάτι για τα Χριστούγεννα; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά τα προιόντα;

37 σχόλια:

  1. Αυτή την μάσκαρα την έχει μια φίλη μου και είναι όντως υπέροχη.Επίσης λάτρεψα τις όζες:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματι ειναι πολυ καλη! Δινει πολυ φυσικο αποτελεσμα!

      Διαγραφή
  2. Με γεια σου! Πολύ ωραία όλα και η μάσκαρα φοβερή και ιδιαίτερη! Πρέπει να φαίνεται τέλεια στα μάτια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαινεται πολυ φυσικη και γι αυτο μου αρεσει πολυ! Δυστυχως στις φωτογραφιες ειχα ηδη μασκαρα και δεν φαινοταν πανω στη μαυρη για να την δειτε κι εσεις!:(

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα <3
    Ειδικά η μάσκαρα της Radiant τέλεια αγορά, θέλω κι εγώ να αγοράσω μία σε τέτοιο χρώμα!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου προτεινω αυτην ανεπιφυλακτα! Εγω δεν βρηκα και καποια αλλη σε προσιτη τιμη!! Και εχει και καλο βουρτσακι:)

      Διαγραφή
  4. Τέλεια είναι όλα!!Πολύ ωραία η μάσκαρα και το βουργουνδί μολυβάκι!! πρωτότυπα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εψαχνα και τα δυο πολυ καιρο!! Ευτυχως τα βρηκα και ησυχασα χαχαχα

      Διαγραφή
  5. ααα Μπετυ μου με γεια σου ολα υπεροχα και ειδικα η μασκαρα φαινεται τελεια (btw πολυ ομορφα ματια εχετε και οι δυο σας χεχε), ανυπομονω επισης και για το hair care routine μιας και εχεις τελεια μαλλια φιλακια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστουυμεε πολύυυ!!! Ερχεται ερχεται το hair care routine!!

      Διαγραφή
  6. Με γεια σου!! Να τα χαρείς!! Το βυσσινί μολυβάκι και τα βερνίκια φαίνονται τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω παθει εμμονή πλέον με αυτά τα βερνίκια!! Ειναι καταπληκτικά!!

      Διαγραφή
  7. με γεια!! Τα sixteen βερνικια νυχιών δε τα έχω δοκιμασει αλλα φαίνονται υπέροχα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Erre due for ever...Είναι τα αγαπημένα μου...Και τα άλλα πραγματάκια όμως φαίνονται όμορφα. Με γεια σου...

    Φιλιά πολλά
    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την αγαπώ αυτήν την εταιρία!! Ειδικά αυτά τα μολύβια είναι τόσο μαλακά!!

      Διαγραφή
  9. Τέλεια η μάσκαρα όπως φυσικά αλλά και τα υπόλοιπα υπέροχα,να τα χαρείς...!

    Φιλιά

    Kleo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * και όλα τα υπόλοιπα ....όποιος βιάζεται....χαχα

      Διαγραφή
    2. Να σαι καλά Κλεοπάτρα μου!! Την εχω καταευχαριστηθει τη μάσκαρα!:):)

      Διαγραφή
  10. Mεγειά σου!!!Πολύ όμορφα όλα!
    Ειδικά τα μολύβια!!Τα silky είναι απίστευτα!!Εχω ενα μπρονζε και ενα τυρκουάζ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι απο τα πρωτα μολυβια που δοκιμασα (οταν δεν ηξερα ακομα τιιιποτε για το μακιγιαζ) και ειχα παρει κι εγω ενα τιρκουζ!! Το μπρονζε ακούγεται πολύ δελεαστικο....χμμμ......!! χιχι

      Διαγραφή
  11. Mεγειες κορίτσι!
    Καλή εβδομαδα να έχεις :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι όμορφα μάτια κι εσύ κι η αδερφή σου! Τη Magna Lash πρέπει να την πάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε Μαριάννααα!! (μεταξύ μας της αδερφούλας είναι λιιιιιγο πιο όμορφα...ελάααχιστα! χαχα) Να την δοκιμάσεις θα πηγαίνει τέλεια και στα δικά σου μάτια!!

      Διαγραφή
  13. Να τα χαρείς όλα! Πόσο υπέροχα πράγματα & πόσο σου πάνε στα μάτια!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα όλα με γειά σου!!!Μου αρέσουν πάρα πολύ τα μολύβια ματιών και χειλιών από Erre Due!Να σε ρωτήσω όμως κάτι?Τα βερνίκια από Sixteen Cosmetics από που τα παίρνεις?Υπάρχουν σε Hondos Center?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βερνίκια τα παιρνω απο το Euro Shop της πόλης μου. Στα Hondos Center δεν ξέρω αν υπάρχουν, σίγουρα υπάρχουν σε αυτά τα μαγαζάκια με πιο φτηνά καλλυντικά που υπάρχουν. :)

      Διαγραφή
  15. Se tagara!
    http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/12/sweater-weather.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είναι πολύ όμορφα όλα!!!! Για την μάσκαρα τρελαίνομαι!!!! Η radiant τελευταία είναι όλο ευχάριστες εκπλήξεις πρέπει να τν επισκεφτώ σύντομα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. πολύ ωραίες οι αγορές σου!εγώ είναι η αλήθεια δεν θα τολμούσα να πάρω χρωματιστή μάσκαρα...είμαι λίγο συντηρητική σ'αυτά!επίσης λάτρεψα το μολύβι χειλιών στα μάτια και το πράσινο το έχω κι εγώ και είναι πάρα πολύ ωραίο!α και τα βερνίκια υπέροχα!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εμένα μου αρέσουν ισιαίτερα οι έντονα χρωματιστές. Η συγκεκριμένη ομως δείχνει πολύ φυσική και τονίζει διακριτικά τα μάτια γι αυτό και μου αρέσει:)

      Διαγραφή
  18. Καλησπέρα! Έχω κι εγώ αρκετές αποχρώσεις από τα βερνίκια sixteen και μου αρέσουν και εμένα πολύ μιας και στεγνώνουν πολύ γρήγορα, αποδίδουν ωραία το χρώμα και φυσικά είναι απίστευτα οικονομικά!!! Μόλις σε βρήκα, θέλω να σε συγχαρώ για το σχεδιασμό του blog σου, είναι πανέμορφο. Θα χαρώ να κάνεις μια επίσκεψη και στο δικό μου :)
    the-boudoir-secrets.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή