”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Τρίτη 14 Ιουνίου 2016

Mollon Pro Nail Polish Review


Hello!! Πάντα ψάχνω νέες εταιρίες με βερνίκια και μου αρέσει να τις μοιράζομαι μαζί σας. Σήμερα λοιπόν σας παρουσιάζω μία καινούργια σε εμένα εταιρία με βερνίκια τη Mollon Pro. Δοκίμασα πέντε διαφορετικά άκρως καλοκαιρινά χρώματα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη από την απόδοσή τους και την ποιότητά τους. Bonus ένα προϊόν που δεν έχω ξαναβρεί και με κατενθουσίασε.


Τι μου άρεσε:
Η φόρμουλα όλων των χρωμάτων είναι πολύ καλή, η απόδοσή τους εξαιρετική και σε μερικά χρώματα χρειάζεται μόνο ένα πέρασμα.
Το πλατύ πινελάκι κάνει πιο εύκολη και γρήγορη την εφαρμογή.
Η σύστασή τους δεν είναι ιδιαίτερα παχύρρευστη, ούτε όμως και "νερουλή".
Στεγνώνουν γρήγορα και μένουν λαμπερά για μέρες.
Τι δεν μου άρεσε:
Δεν υπάρχει κάτι που να με δυσαρέστησε. Εξάλλου έχω δοκιμάσει αρκετά βερνίκια για να μπορώ να ξεχωρίσω αμέσως μια καλή εταιρία.
Το bonus προϊόν:
Πρόκειται για ένα υγρό το οποίο εφαρμόζετε αφού έχετε βάψει τα νύχια σας και τα στεγνώνει αμέσως προσφέροντας πολύ λάμψη. Μου άρεσε ιδιαίτερα γιατί εκτός από το γρήγορο στέγνωμα ενυδάτωσε τα πετσάκια γύρω από τα νύχια και έκανε το μανικιούρ να δείχνει ακόμη πιο ολοκληρωμένο.
Τα χρώματα από αριστερά προς τα δεξιά όπως φαίνονται στην πρώτη φωτογραφία:

107- έντονο φουξια με μπλε υποτόνους
207- γλυκό λιλά
189- έντονο τιρκουάζ
235- πράσινο με αρκετό κίτρινο
177- έντονο φουξια με ζεστούς υποτόνους






Που μπορείτε να τα βρείτε:
Στο site τους (http://www.mollonpro.gr/)  μπορείτε να βρείτε όχι μόνο απλά βερνίκια , όπως αυτά που δοκίμασα εγώ αλλά και gel και ημιμόνιμα βερνίκια, καθώς και την μονοφασική τους φόρμουλα που δεν χρειάζεται base και top coat. Επιπλέον διαθέτουν επαγγελματικό εξοπλισμό, αξεσουάρ για νύχια, λίμες και προϊόντα περιποίησης. Μπορείτε να κάνετε και τηλεφωνικές παραγγελίες. Η εταιρία διαθέτει Facebook όπου μπορείτε να ενημερώνεστε συνεχώς για νέα προϊόντα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την Mollon Pro; Εγώ σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και το cuticle remover!

2 σχόλια:

  1. Φαίνονται πολύ ωραία!! Σίγουρα θα τα δοκιμάσω!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια βερνίκια! Δεν γνώριζα αυτή την εταιρία, και την έμαθα από την παρουσίασή σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή