”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2015

Nail-ed Friday: Marble Stone Nails

Hello! Τελευταία βλέπω παντού πράγματα με μάρμαρο. Από έπιπλα και λεπτομέρειες σε έπιπλα μέχρι και τετράδια, μολύβια, τα πάντα. Και φυσικά το nail art δε θα έμενε πίσω. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω το δικό μου marble σχέδιο. Το θεωρώ πολύ chic μανικιούρ και σίγουρα έχει μία μίνιμαλ διάθεση, είναι όμως αρκετά περίπλοκο και χρονοβόρο μέχρι να το πετύχεις. Αν όμως πετύχει δείχνει υπέροχο!


Τι χρησιμοποίησα:
-Λευκό ή πολύ ανοιχτό nude βερνίκι
-Ανοιχτό γκρι
-Μαύρο ή πολύ σκούρο γκρί ή πολύ σκούρο μπλε
-Πλαστική μεμβράνη (την κλασ
ική Sanitas)
-Πλαστικό ποτήρι με νερό
-Σπρέυ μαλλιών/ Λακ
-Χρυσά Studs (προαιρετικά)
-Μπατονέτες και ασετόν για το καθάρισμα

Πως το έκανα:
1. Ξεκίνησα βάφοντας δύο στρώσεις από το nude βερνίκι μου σε όλα μου τα νύχια και το άφησα να στεγνώσει καλά.
2. Έκανα μία μπαλίτσα με τη μεμβράνη μου και έβαψα το ένα μέρος της με το γκρι βερνίκι. Αφού απομάκρυνα σε ένα χαρτί την περίσσεια ποσότητα και στη συνέχεια τοποθέτησα πάνω στα νύχια μου σε τυχαία σημεία. Αυτό είναι το πρώτο layer για το εφέ μάρμαρου που θα μας δώσει τα ανοιχτόχρωμα νερά που έχει το μάρμαρο.
3. Στο ποτήρι με το νερό έριξα 3-4 σταγόνες από το σκούρο βερνίκι μου και το άφησα να απλώσει σε όλη την επιφάνεια του νερού.
4. Ψέκασα από απόσταση 10cm με τη λακ μου στην επιφάνεια του νερού. Αμέσως θα δείτε να "σπάει" και να σχηματίζονται αυτά τα νερά που θα μας δώσουν το τελικό εφέ μάρμαρου.
5. Στο σημείο που έχει σχηματιστεί το σχέδιο που μου αρέσει πιο πολύ έβαλα το δάχτυλό μου απομακρύνοντας το βερνίκι που υπήρχε γύρω με μία μπατονέτα. Έβγαλα από το νερό και αφού στέγνωσε το πέρασα με διάφανο για να το προστατεύσω.

Tips: 1. Το νερό στο ποτήρι πρέπει να είναι σε θερμοκρασία δωματίου για να απλώσει πιο εύκολα το βερνίκι. Φυσικά μπορείτε να το κάνετε πιο ζεστό ή πιο κρύο ανάλογα πως βλέπετε το βερνίκι σας να απλώνει.
2. Αν δείτε ότι δεν απλώνει καθόλου το βερνίκι σας ή ότι δεν διαχωρίζεται με το ψέκασμα της λακ θα πρέπει να διαλέξετε ένα άλλο βερνίκι με πιο ρευστή σύσταση.
3. Εκτός από λακ θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε ένα μπουκαλάκι σπρέυ με νερό ή με κάποιο άλλο αλκοολούχο διάλειμμα. Απλά πρέπει να προσέξετε το υγρό σας να διαχέεται ομοιόμορφα όταν ψεκάζετε και όχι με πολύ δύναμη.
4. Χρειάζεται αρκετές δοκιμές μέχρι να βρείτε τι ταιριάζει καλύτερα στα υλικά που διαθέτετε.






Εσείς θα δοκιμάζατε αυτό το μανικιούρ; Γνωρίζετε κάποιον άλλο τρόπο για το marble effect;

8 σχόλια:

  1. Πωπω απιστευτα πετυχημενα σου βγηκαν λες και ειναι αυτοκολλητα, περιπλοκο αλλα θα το δοκιμασω! Μπραβο Μπετυ μου απο τα αγαπημενα μου που εχεις κανει +_+

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από πολλές προσπάθειες όμως!! :P Σε ευχαριστώ πολύυ!! <3

      Διαγραφή
  2. wow είναι καταπληκτικό! Θα το δοκιμάσω σύντομα, καθώς έχω πάθει τελευταία κι εγώ αυτό το κόλλημα με ότι έχει να κάνει με μάρμαρο. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απιστευτα ομορφο. Σίγουρα θα το δοκιμάσω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή