”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Σάββατο 8 Αυγούστου 2015

Sleek Face Form Contouring & Blush Palette Review

Hello! Όπως είδατε πριν λίγο καιρό έκανα μία παραγγελία στο bebeauty.gr και ανάμεσα στα πραγματάκια που πήρα ήταν και αυτή η παλέτα από την Sleek. Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα μικρό review για αυτήν την παλέτα. Η Sleek είναι από τις αγαπημένες μου εταιρίες για προϊόντα προσώπου, ειδικά για ρουζ και bronzers. Έχω δοκιμάσει και τα κραγιόν τους αλλά τα ρουζ με έχουν πραγματικά κερδίσει. Παλιότερα σας είχα κάνει άλλο ένα review το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ.

Η παλέτα που διάλεξα είναι η Face Form Contouring & Blush Palette στην απόχρωση Light. Υπάρχει και μία ακόμη πιο ανοιχτή απόχρωση και άλλες δύο πιο σκούρες οι οποίες όμως αντί για ρουζ έχουν ένα shimmery bronzer. Η απόχρωση που διάλεξα έχει ένα ματ bronzer, ιδανικό και για να ζεστάνει το πρόσωπο και για κοψίματα, ένα highlighter σε μία υπέροχη σαμπανιζέ απόχρωση που  δίνει μία φυσική γυαλάδα (δεν είναι πολύ πολύ γυαλιστερό ούτε "χοντροκομμένο") και ένα αρκετά γυαλιστερό ροδακινί ρουζ με χρυσή γυαλάδα. Η απόδοση και στα τρία είναι εκπληκτική και η διάρκεια εξίσου καλή ακόμη και στο δικό μου λιπαρό δέρμα.



Όσον αφορά παρόμοια χρώματα από την εταιρία το bronzer και το highlighter μπορείτε να τα βρείτε στο Face Contour Kit τους στην απόχρωση Light. Στα swatches δεν έχουν σχεδόν καμία διαφορά. Τι highliter της Face Contour είναι λίγο πιο ροζ από αυτό της Face Form. Το ρουζ μπορείτε να το βρείτε στην παλέτα τους με ρουζ Blush By 3 στην απόχρωση Lace (είναι και αυτά σχεδόν ίδια με μόνη διαφορά ότι αυτό της Blush By 3 είναι πιο ροζ ενώ το άλλο είναι πιο κοραλί).







Η τιμή της είναι στα 13.50€ και μπορείτε να την παραγγείλετε από το site της εταιρίας sleekmakeup.com και από το bebeauty.gr.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από την Sleek Make Up? Τι μου προτείνεται να δοκιμάσω στην επόμενη παραγγελία?

7 σχόλια:

  1. Το θέλω!!!!
    είναι το πρώτο πράγμα που θέλω να δοκιμάσω από sleek!!!
    Nice review!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θέλω πολύ να αγοράσω αυτή την παλέτα, είναι εδώ και πολύ καιρό στη λίστα μου! Πολύ ωραίο review και φωτογραφίες!! Φιλιά xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την έχω και εγώ την συγκεκριμένη παλέτα και την λατρεύω!!Αν και το ρουζ βρίσκω πώς έχει λίγο παραπάνω shimmer από ότι έχω συνηθίσει, αξίζει πραγματικά και για την τιμή της είναι εξαιρετική!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το εχω και το αγαπω, βολευει πολυ το μεγεθος του για ταξιδια, μεσα στην τσαντα κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ χρήσιμη παλέτα και με πολύ ωραίες αποχρώσεις. Οι ιριδισμοί στο ρουζάκι είναι πολύ ρομαντικοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εχω το face contour kit και το ρουζ δτις ιδιες αποχρωσεις και ειμαι ξετρελαμεενη! κοντευω μαλιστα να τα τελειωσω και τα δυο και θα παρω σιγουρα αυτη την παλετα! νομιζω οτι ειναι το ροπ προιον της sleek! και οι παλετες σκιων μου αρεσουν, αλλα με χαλαει λιγο που τριβονται....
    πολυ π[ολυ ωραιο ποστ!
    πολλα φιλια
    κατερινα for beautiful girls http://fbgblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή