”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

REN Invisible Pores Detox Mask REVIEW


Hello! Θα έχετε προσέξει τον τελευταίο καιρό ότι δοκιμάζω συνέχεια πραγματάκια από την εταιρία REN και τα περισσότερα είναι και επιτυχημένες δοκιμές. Σήμερα λοιπόν σας έχω ένα ολοκληρωμένο review για την Invisible Pores Detox Mask, μία μάσκα για την μείωση των πόρων. Την μασκούλα αυτή τη δοκιμάζω τον τελευταίο μήνα για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.


Πρόκειται για μία μάσκα με πηλό που την αφήνετε στο δέρμα μέχρι να στεγνώσει εντελώς και να αρχίσει να ξεφλουδίζει.  Έπειτα την αφαιρείτε με χλιαρό νερό. Η μυρωδιά της είναι κάπως φαρμακευτική, δεν είναι άσχημη αλλά δεν μυρίζει και καταπληκτικά, είναι ουδέτερη και σχεδόν ανεπαίσθητη. Περιέχει πηλό φυσικής προέλευσης (French Kaolin), πρωτεΐνες από τροπική σπιρουλίνα και αιθέριο έλαιο λεβάντας. Πρόκειται για μία αποτοξινωτική μάσκα σχεδιασμένη να μειώνει το μέγεθος των πόρων και των ατελειών. Είναι ιδανική κυρίως για μικτό προς λιπαρό δέρμα, ενω όσες έχετε ξηρό δέρμα ίσως να μην πρέπει να την προτιμήσετε γιατί θα κάνει το δέρμα σας ακόμη πιο ξηρό. Η τιμή της κυμαίνεται στα 19-26€ ανάλογα από που θα την πάρετε.



Το πρώτο πράγμα που πρόσεξα κατά την εφαρμογή της είναι πως όταν στέγνωσε στο δέρμα φαινόταν πως απορροφούσε τους πόρους και τη λιπαρότητα (στην κοντινή φωτογραφία βλέπετε τι εννοώ) πράγμα που σημαίνει ότι όντως δουλεύει πάνω στο δέρμα. Ειδικά στην μύτη και στο πιγούνι μου που οι πόροι είναι πιο έντονοι φαίνεται πολύ καθαρά. Μετά την εφαρμογή παρατήρησα το δέρμα μου πιο ματ, καθαρό και με τους πόρους (κυρίως της μύτης μου) εμφανώς πιο μικρούς και με λιγότερα μαύρα στίγματα. Θαύματα με τους πόρους δεν κάνει. Εξάλλου δεν έχω ψευδαισθήσεις από οποιοδήποτε προϊόν χρησιμοποιώ για αυτόν τον λόγο. Όμως σίγουρα κάνει την κατάσταση αρκετά καλύτερη. Επίσης παρατήρησα ότι το δέρμα μου ήταν πιο λείο μετά τη χρήση.



Με τη συγκεκριμένη μάσκα είχα δύο προβλήματα. Φυσικά αυτό δε σημαίνει ότι θα εμφανίσετε και εσείς προβλήματα, κάθε προϊόν αντιδρά διαφορετικά σε κάθε δέρμα. Αρχικά πρόσεξα πως μετά την εφαρμογή της το πιγούνι μου στο κάτω μέρος ξεσπάει κάνοντας εσωτερικά σπυράκια (1 ή 2 τη φορά). Δεύτερον και πάλι για την ίδια περιοχή παρατήρησα ότι στα πλαϊνά το πιγούνι μου ξηραίνεται αρκετά, δηλαδή στην περιοχή που κατεξοχήν το δέρμα μου ξηραίνεται σε περιόδους κρύου κλπ. Με λίγη ενυδατική μετά τη χρήση ευτυχώς η ξηρότητα φεύγει. Αυτό για μένα σημαίνει ότι η δράση της μάσκας είναι αρκετά ισχυρή για αυτό και στην αρχή σας είπα πως αν έχετε ξηρό δέρμα δεν πρέπει να την προτιμήσετε. Ακριβώς επειδή πρόκειται για ένα ισχυρό προϊόν θα πρότεινα τη χρήση μία φορά την εβδομάδα και όχι παραπάνω.
Overall thoughts πιστεύω ότι κάνει πολύ καλό στους πόρους ειδικά στην περιοχή της μύτης, τους απομακρύνει και τους αφήνει πιο καθαρούς. Το θεματάκι που είχα με το πιγούνι μου το έλυσα απλούστατα σταματώντας να απλώνω τη μάσκα στα σημεία που με ενοχλούσε. Πλέον την επικεντρώνω στη μύτη και στα μήλα μου καθώς και στο κέντρο του πιγουνιού μου κάτω από τα χείλη (όπου δηλαδή εμφανίζω τους πιο πολλούς πόρους και λιπαρότητα). Γενικά πιστεύω πως είναι ιδανική για την περιοχή Τ περισσότερο και όχι τόσο σαν μάσκα για όλο το πρόσωπο. Βέβαια εσείς θα καθορίσετε τις ανάγκες του δικού σας δέρματος και θα προσαρμόσετε ανάλογα και τη χρήση του προιόντος.  Νομίζω πως εάν αντιμετωπίζετε έντονο πρόβλημα πόρων, λιπαρότητας και ατελειών πρέπει να την δοκιμάσετε γιατί βελτιώνει αισθητά αυτά τα προβλήματα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει αυτό το προιόν. Τι χρησιμοποιείτε για την απομάκρυνση των πόρων;

2 σχόλια: