”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

REN Moroccan Rose Body Wash & Body Lotion

Hello κορίτσια! Πως περάσατε τις Γιορτές; Ελπίζω να περάσατε υπέροχα. Το σημερινό ποστ μυρίζει τριαντάφυλλο και αφορά δύο προιόντα από την εταιρία REN. Την εταιρία αυτή την άκουγα συνέχεια από ξένες youtubers και με εξέπληξε πάρα πολύ και με χαροποίησε όταν είδα το υπέροχο πακετάκι τους στην πόρτα μου! Πρέπει να σας πω ότι ήταν από τα πιο όμορφα και περιποιημένα πακετάκια που έχω λάβει ποτέ.

Τα δυο προιόντα είναι από τη σειρά Moroccan Rose της εταιρίας. Πρόκειται για ένα αφρόλουτρο και την καινούργια τους λοσιόν σώματος με έλαια από μαροκινό τριαντάφυλλο. Η μυρωδιά τους είναι υπέροχη και στη δική μου μύτη μοιάζει με λουκούμι τριαντάφυλλο. Είναι άκρως χαλαρωτική μυρωδιά που προσφέρει μία ηρεμία στο σώμα όταν χρησιμοποιήτε τα προιόντα. Πρόκειται για luxurious προιόντα στα οποία σίγουρα αξίζει να ξοδέψετε ειδικά για τις γιορτές, είτε τα κρατήσετε για εσάς είτε τα κάνετε δώρο.

Το αφρόλουτρο κάνει πλούσιο αφρό και κάνει όλο σας το μπάνιο να μυρίζει τριαντάφυλλο. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε είτε μέσα στην μπανιέρα σας για ένα πλούσιο, χαλαρωτικό bubble bath είτε απευθείας στο σφουγγαράκι σας για ένα πιο γρήγορο ντουζ.
Όσο για την λοσιόν καταλαβαίνετε πόσο πλούσια είναι η υφή της αμέσως μόλις την απλώσετε στο δέρμα σας. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση και δέρμα που μυρίζει σαν λουκουμάκι όλη μέρα!!
Σίγουρα θα δοκιμάσω κι άλλα προιόντα από την εταιρία REN. Αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο πείτε μου ποιο μου προτείνετε! 

3 σχόλια:

  1. Αχ τι όμορφα που πρέπει να είναι.. :)
    Εγώ έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν περιποίησης προσώπου αν θυμάμαι καλά.. Έχει καιρό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το έχω κι εγώ στο σύρταράκι μου, για τις "pampering" days!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο blog..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου.
    alldaybeautiful.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή