”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

E.L.F Goodies - iherb Haul Part I


Hello giirlzzz! Σήμερα σας έχω το πρώτο μέρος της πρώτης μου παραγγελίας από το iherb (πολλά πρώτα μαζεύτηκαν)!!! Πιστεύω ότι οι πιο πολλές από εσάς γνωρίζετε αυτό το site αλλά με λίγα λόγια είναι ένα online shop με vegan φιλικά πράγματα στο οποίο θα βρείτε όοοο,τι μπορείτε να φανταστείτε, από είδη ομορφιάς μέχρι τρόφιμα, τσαγάκια κτλ κτλ. Εγώ ασχολήθηκα μόνο με τα beauty προϊόντα και πήρα πραγματάκια από την E.L.F και φυσικά τα τέλεια πινέλα Real Techniques (τα οποία υπήρξαν και η αιτία της παραγγελίας) που θα δείτε σε μελλοντικό ποστ. Εκμεταλλεύτηκα επίσης το -20%΄που είχαν στα καλλυντικά καθώς και το -10$ στην πρώτη παραγγελία πάνω από 40$ και η παραγγελία μου κόστισε 33€, αντί για τα 55€ που θα κόστιζε κανονικά, μαζί με τα μεταφορικά (3.5€), στο ποστ θα σας λέω τις τιμούλες χωρίς έκπτωση.. Η παραγγελία κατέφθασε ακριβώς στις τρεις εβδομάδες άθικτη και χωρίς απώλειες.




Studio Blush on Blushing Rose & Mellow Mauve 2.42€

Τα ρουζάκια της studio σειράς μου αρέσουν πολύ, έχουν ωραία απόδοση και η συσκευασία τους είναι αρκετά καλή και μοιάζει με αυτή της NARS. Το πρώτο χρώμα είναι ένα σκούρο καφέ-ροζ με χρυσό shimmer. Αν έχετε ανοιχτόχρωμη επιδερμίδα πρέπει να προσέξετε πως θα το εφαρμόσετε γιατί είναι αρκετά έντονο. Το δεύτερο είναι ένα ουδέτερο mauvy μπεζ ιδανικό για τις ανοιχτόχρωμες επιδερμίδες με ελάχιστο shimmer που πάνω στο δέρμα δεν είναι καθόλου αισθητό.




Studio Pigment Eyeshadow in Naturally Nude 2.42€

Μετανιώνω που δεν πήρα κι άλλα από αυτή τη σειρά γιατί είναι πραγματικά υπέροχα pigments. Το συγκεκριμένο είναι ένα μπρονζέ taupe χρώμα. Έχει βουτυρένια υφή και απλώνεται πολύ εύκολα. Το χρώμα του ταιριάζει απόλυτα με το Rimmel Scandaleyes Eyeshadow Paint στην απόχρωση Rich Russet.



Mineral Eyeshadow in Sassy & Natural 2.42€

Δύο ακόμη pigments αυτή τη φορά από τη Mineral σειρά. Το πρώτο είναι ένα ανοιχτό μπρονζέ με αρκετό χάλκινο χρώμα (πιο ανοιχτό από το πιο πάνω). Έχει αρκετά απαλή υφή και απλώνεται όμορφα. Το δεύτερο είναι ένα κλασσικό σαμπανιζέ χρώμα τέλειο για την εσωτερική γωνία του ματιού. Σε αντίθεση με το πρώτο αυτό έχει ελάχιστα chalky υφή αλλά και πάλι δουλεύεται πολύ καλά.
Και τα τρία pigments μου αρέσει να τα εφαρμόζω με το δάχτυλο και έπειτα να τα σβήνω με ένα φουντωτό πινελάκι.

Long Lasting Lustous Eyeshadow in Soiree 2.42€

Πολύ ιδιαίτερη υφή σαν μους! Το χρώμα του είναι rose gold με πααααρα πολύ shimmer και μικρό μικρό ασημί glitter. Δεν ξέρω κατα πόσο μου αρέσει στα μάτια μου αυτό το χρώμα αλλά γενικά είναι πολύ εντυπωσιακό. Επίσης αν το απλώσω αρκετά το χρώμα χάνετε και μένει μόνο το glitter.


Studio Matte Lip Colour in Natural & Tea Rose 2.42€

Είναι από τα πιο διάσημα προϊόντα τους για χείλη. Εγώ δεν ενθουσιάστηκα τόοοοοσο πολύ. Το πρώτο χρώμα είναι ένα κλασσικό nude ουδέτερο φυσικό χρώμα και το δεύτερο ένα ροζ dusty λίγο μοβ χρώμα που για κάποιο λόγο στα χείλη μου γκριζίζει κάπως. Γενικά είναι οκ προϊόντα ούτε τέλεια ούτε για πέταμα, αλλά το βασικό παράπονο που έχω είναι ότι εφαρμόζουν με μπαλώματα και όχι ενιαία στα χείλη, δεν γλιστρούν δηλαδή δίνοντας ομοιόμορφο χρώμα. Γενικά πιστεύω ότι για την τιμή τους είναι μια χαρά αλλά με δυσκολεύουν αρκετά στην εφαρμογή.


Liquid Eyeliner in Black 1.61€

Δεν είχα και τρελές προσδοκίες όταν το πήρα, απλά το παρήγγειλα γιατί μου τελείωνε το eyeliner του Korre. Μου αρέσει πολύ το πινελάκι του γιατί είναι πολύ λεπτό και κάνει λεπτή διακριτική γραμμή. Αν σας αρέσουν όμως οι έντονες χοντρές γραμμές eyeliner δε θα το πρότεινα γιατί θα κάνετε πολύ ώρα για να φτάσετε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Η σύστασή του είναι λίγο αραιή γι αυτό πρέπει να το περάσετε δύο τρεις φορές για να δείξει εντελώς μαύρο. Για μένα που δεν βάζω κάθε μέρα eyeliner είναι μια χαρά αν όμως αποτελεί μέρος της καθημερινής σας ρουτίνας σας προτείνω να ψάξετε για κάτι καλύτερο.

Στη συνέχεια σας έχω swatches για όλα τα προϊόντα σε φυσικό φως. Σας έβαλα πολλές φωτογραφίες για να έχετε καλύτερο εικόνα του πως είναι τα προιόντα.












Και εδώ τελείωσα με τις αγορές μου από την E.L.F. Πείτε μου αν έχετε δοκιμάσει κάτι από αυτά και αν έχουμε την ίδια γνώμη. Και μείνετε συντονισμένες γιατί τη Δευτέρα σας έχω τέλειο διαγωνισμό!!! 

11 σχόλια:

  1. Egw molis xthes parelava tin paraggelia mou pou eixa kanei me to -20%!Pirame idia to blushing rose kai to soirre!!!Exeis dikio gia to soirre,emena mou xanetai sta vlefara!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Elf...αγαπημένη οικονομική εταιρία! Είχα πάρει και εγώ μια Long Lasting Lustous Eyeshadow σε πιο σκούρο χρώμα και την βολεύτηκα αρκετά! Το eye liner επίσης το έχω, καλούτσικο είναι, θέλει όπως είπες 2-3 στρώσεις, το πινελάκι αρκετά καλό αλλά όχι και τίποτα το super γενικά. Με γεια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τέλεια προίοντα με τρομερή απόδοση..έχω καιρό να πάρω κάτι από elf...πάλι θελω να ψωνίσω..αμανννν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα το tea rose το έχω λατρέψει, δεν έχω πρόβλημα στην εφαρμογή του, μου κρατάει και ώρες και λατρεύω τη γεύση του χιχι όσο για το γκριζαρισμα εεεεεε ναι! Εγώ βάζω λίγο πιο ροζακι στο κέντρο και έρχεται στα ίσα του... κατά τ' άλλα από elf έχω δοκιμάσει τόσαααα πολλά αλλά έχω αγαπήσει κυρίως τα πινέλα της!!!! Με γεια όλα και αναμένω το real techniques post! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα φαίνονται πολύ ωραία προϊόντα δεν είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τίποτα από elf...πρέπει όμως οπωσδήποτε....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με γεια σου Μπετυ μου ολα τελεια φαινονται +_+ δεν εχω δοκιμασει κατι απο elf αλλα θα ηθελα πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολλά ροζάκια και μεταλλικά βλέπω! Με γεια σου, είναι υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eντάξει τι να πρωτοσχολιάσουμε εδώ!! Φαίνονται όλα τόσο όμορφα,είναι στα άμεσα ψώνια μας η elf! Έχουμε ακούσει πολύ καλά λόγια για τα ρούζ αυτά όντως! Φιλάκια Τζοβάννα&Σοφία mint-vinyl.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. όλα φαίνονται πολύ καλά.. ειδικά τα ρουζάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή