”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

BeautyJoint Haul Vol.3


Ok! Γειά σας! Μετά από πολύ καιρό απουσίας, ένα κουραστικό εξάμηνο και μία ακόμη πιο κουραστική εξεταστική που τελείωσε τον Αύγουστο μου φαίνεται κάπως περίεργο που γράφω ξανά. Ελπίζω όμως όλα να πάνε καλά και η καινούργια "αρχ;h" να μην έχει ξανά τόσο μεγάλη διακοπή. Είπα λοιπόν να επανέλθω δυναμικά με ένα καθυστερημένο καλοκαιρνό haul από το αγαπημένο μου Beauty Joint. Μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ και εδώ τα προηγούμενα hauls μου από το συγκεκριμένο site.

Wet n Wild Colour Icon Eyeshadow Collection in Comfort Zone 6.01€:
Ομολογώ πως όταν την αγόρασα την ήθελα κυρίως για τα δύο χακί και δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία στα υπέροχα copper neautrals τα οποία φοράω ασταμάτητα όλο το καλοκαίρι. Highlight της παλέτας το τελευταίο χρώμα της δεξιά πλευράς, ένα γλυκό καφετί duochrome με τιρκουάζ ιριδισμούς, ακριβές dupe για την σκιά Club της Mac.



Rimmel London ScandalEyes Shadow Paint in Rich Russet 5.26€
Oh god τι προιόν είναι αυτό! Το έχω λατρέψει. Είναι υγρή σκιά που στεγνώνει γρήγορα και μένει όλη μέρα στη θέση της. Σούπερ μεταλλική με απόδοση που "χτίζεται" δεν έχει βγει από το νεσεσέρ μου. Tip: Μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε και με ένα angled brush σαν μεταλλικό eyeliner για το απόλυτο bronzed summer look.

NYX Extra Creamy Round Lipstick in Stella 3.01€
Έψαχνα ένα ωραίο καθαρό coral και αυτό το κραγιόν είναι ακριβώς αυτό. Έχει καλή απόδοση και είναι πολύ ενυδατικό. Το μόνο του αρνητικό είναι ότι έχει αρκετά χοντρό shimmer κάτι που δεν πρόσεξα σε κανένα από τα swatches που έψαξα.
WET N WILD Mega Last Matte Lip Cover in Pinkerbell 2.07€
Η συλλογή μεγαλώνει και σε λίγο θα καταλήξω να έχω όλες τις αποχρώσεις από αυτή τη σειρά. Αυτή τη φορά διάλεξα ένα muted neon ροζ που εκ πρώτης όψεως φαίνεται ίδιο με το NYX στα χείλη όμως είναι περισσότερο ροζ παρά κοραλι.
LA GIRL Luxury Creme Lip Color in Love Letters 1.69€
Είπα να δοκιμάσω και τα κραγιόν από αυτή την εταιρία περισσότερο γιατί είναι πολύ οικονομικά και είχαν πολλά καλοκαιρινά χρώματα. Αρκετά καλά και super opaque με ματ τελείωμα χωρίς όμως να στεγνώνουν τα χείλη. Το χρώμα που διάλεξα είναι ένα κοραλοπορτοκαλί.



China Glaze Nail Polishes in Flip Flop Fantasy, At Vase Value (City Flourish Collection) & That's Shore Bright 3.20€
Μα τι θα ήταν το Haul μου χωρίς τα βερνίκια της China Glaze που προτιμώ σε κάθε ευκαιρία. Διάλεξα τρία άκρως καλοκαιρινά χρώματα τα οποία ήδη έχω φορέσει άπειρες φορές.
Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό ποστ και να μην με ξεχάσατε μέσα στο χρονικό διάστημα που έλειπα! Love you!

8 σχόλια:

  1. Θέλω να σου κλέψω τα κραγιονάκια και τα βερνίκια!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γεια σου!!! είναι όλα πολύ όμορφα!!!
    μου αρέσουν πολύ οι σκιές της wet n wild, έχουν πολύ καλή απόδοση και πολύ ωραία υφή! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επιτέλους καινούργιο post <3 Πολύ καλοκαιρινές οι αποχρώσεις στα κραγιόν! Και το 2ο China glaze φαίνεται πολύ όμορφο χρώμα, με 'γειά σου! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με γεια οοολααα!! Λατρεψα τις σκιες και τα κραγιον<3
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλα είναι υπέροχα αλλά η παλέτα της Wet&Wild πραγματικά μου έκλεψε την καρδιά! Υπέροχα χρώματα και για φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή