”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Nail-ed Friday:The Battle Of Top Coats


Γεια σας κορίτσια!!!! Σήμερα στη Nail-ed Friday αποφάσισα να σας κάνω κάτι διαφορετικό και να μην σας δείξω ένα ακόμη σχεδιάκι. Το θέμα μας λοιπόν είναι τα top coats, με matte και shiny τελείωμα, και ποιό από όοολα όσα δοκίμασα εγώ θεωρώ ότι είναι καλύτερο. Να σας πω ότι συγκρίνω τα ίδια τελειώματα μεταξύ τους, δηλαδή γυαλιστερά με γυαλιστερά και ματ με ματ, απλά αποφάσισα να τα βάλω όλα μαζί στο ίδιο ποστ για να είναι συγκεντρωμένα. Αυτά που αναζητώ εγώ από ένα top coat (και πιστεύω και οι περισσότερες από εσάς) είναι να στεγνώνει γρήγορα, να συντηρεί το μανικιούρ για μέρες χωρίς να χαλάει, να μην κάνει γραμμές και χαλάσει ένα σχεδιο.Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με αυτά που έχουν shiny τελείωμα.

1. China Glaze Fast Forward Top Coat (3,99€ από το beautyjoint.com)
Είναι ακριβώς αυτό που λέει, Fast Forward! Στεγνώνει πιο γρήγορα από όλα τα άλλα-μέσα σε 7 λεπτά μπορείς να βγείς και έξω. Η αλήθεια είναι ότι είχα πολλές προσδοκίες από το συγκεκριμένο και ακόμη δεν έχω καταλήξει αν μου αρέσει πάρα πολύ ή όχι. Εν πάσει περιπτώσει είναι ένα πολύ καλό top coat, στεγνώνει αμέσως και γυαλίζει πάρα πολύ και η γυαλάδα του αυτή κρατάει. Δυστυχώς η διάρκειά του δεν είναι και τόσο καλή και αυτό είναι που με "χαλάει" στο συγκεκριμένο. Αν δηλαδή κάνεις δουλειές (πιατα κλπ) σίγουρα στη δεύτερη τρίτη μέρα θα χαλάσει, ανάλογα φυσικά και με το βερνίκι που έχεις χρησιμοποιήσει σαν βάση. Από application δεν έχω παρατηρήσει κάτι τρομερό. Αν προσέξεις πως θα χειριστείς το πινελάκι και βάλεις αρκετή ποσοτητα σίγουρα θα έχεις αποτέλεσμα χωρίς γραμμές (μιλάω πάντα για την περίπτωση που φτιάχνουμε κάποιο σχεδιάκι)

2. Essence Quick Dry Top Coat (3€ περίπου από τα Hondos Center)
Αυτό μόνο Quick Dry δεν είναι και δυστυχώς αν και είναι οικονομικό δεν μπορώ να πω σας δώσω και πολλές ελπίδες για το συγκεκριμένο. Έχει αρκετά λεπτόρευστη υφή γεγονός που μου αρέσει γιατί 1ον δεν θα αρχίσει να στεγνώνει στο μπουκαλάκι του γρήγορα και 2ον γιατί δεν κάνει καθόλου γραμμές στα νύχια. Κι όμως από τα τρία shiny top coats αυτό έκανε τις λιγότερες γραμμές στη φατσούλα μου! Αλλά δεν στεγνώνει με τίιιιποοταα! Ακόμη και αφού είχαν περάσει ώρες αυτό ακόμη δεν είχε στεγνώσει κανονικά. Να φανταστείτε ότι τα έβαψα το μεσημεράκι και το βράδυ αυτό ακόμα χαλούσε και έκανε γρατζουνιές και αν το πείραζα με τα νύχια μου σίγουρα θα γινόταν χάλια! Δεν μου αρέσει καθόλου λοιπόν γιατί αν είναι να περιμένω 8 ώρες να στεγνώσει το top coat μου....ζήτω που καήκαμε! :P Btw οι γρατζουνίτσες που βλέπετε στα νύχια μου είναι επειδή τέσταρα να δω σε πόση ώρα στεγνώνει το κάθε βερνίκι και εμφανώς στο συγκεκριμένο είναι και οι περισσότερες!

3. Seventeen Supreme Top Shine (6€ από τα Hondos Center)
Αυτό το βερνίκι είναι που χρησιμοποιούσα πάντα. Από τότε που ξεκίνησα να προσέχω το μανικιούρ μου και να κάνω σχεδιάκια (κανα δυο χρόνια δηλαδή) δεν το έχω αλλάξει με τίποτα. Στεγνώνει και αυτό σε ικανοποιητική ώρα (όχι όσο γρήγορα στεγνώνει το China Glaze) γύρω στο 15 λεπτα είσαστε έτοιμες και γυαλίζει αρκετά. Κάνει το μανικιούρ να διαρκεί πάααρα πολύ, σχεδόν εβδομάδα σε μερικές περιπτώσεις, δυστυχώς όμως κάνει κάποιες γραμμές. Κάτι ακόμη που έχω προσέξει είναι ότι όταν τελειώνει στο μπουκαλάκι πήζει αρκετά, αν και χρησιμοποιείται και πάλι. Νομίζω ότι σε σχέση με το China Glaze το προτιμώ λίιιιγο περισσότερο μόνο και μόνο γιατί δεν χαλάει και δεν ξεφλουδίζει τόσο γρήγορα.

Πάμε τώρα να δούμε τα δύο Matte Top Coats που δοκίμασα:
1.China Glaze Matte Magic Flat Finish Top Coat (3.99€ από το beautyjoint.com)
Εγώ πάντως το αγαπώ! Έχει πολύ καλή εφαρμογή χωρίς καθόλου γραμμές και στεγνώνει πολύ γρήγορα (περίπου σε ένα τέταρτο έχει στεγνώσει εντελώς). Αφήνει ένα πολύ ωραίο ματ-βελούδινο τελείωμα που δεν με ανατριχιάζει και στην αφή:P Είναι εντελώς εντελώς ματ αλλά αν μπορώ να βρω ένα αρνητικό είναι ότι το matte εφέ φεύγει από τη δεύτερη μέρα, θα ήθελα να κρατάει περισσότερο:( Τουλάχιστον καθώς φεύγει δεν δείχνει άσχημο όπως το επόμενο που θα σας δείξω. Επίσης μην σας ξεγελάει στη φωτογραφία του το μπουκαλάκι του δεν είναι το μεγάλο των china glaze αλλά mini!

2. E.l.f Matte Finisher (2-3€ από το elf.co.uk)
Αυτό απορώ πως δεν το έχω πετάξει από το μπαλκόνι! -.- Δεν μου αρέσει καθόλου. Δεν στεγνώνει γρήγορα και το matte εφέ δεν κρατάει καθόλου. Στο τέλος της ημέρας θα έχει αρχίσει να "ξεθωριάζει" και να κάνει το μανικιούρ σας να φαίνεται σαν να έχετε χρησιμοποιήσει χαλασμένο βερνίκι. Κάτι ακόμη που παρατήρησα την τελευταία φορά που το χρησιμοποίησα είναι ότι είχε διαχωριστεί το βερνίκι στο μπουκαλάκι στο πάνω μέρος ήταν το ματ και στο κάτω μέρος ήταν διάφανο σαν από top coat και ήταν πολύ δύσκολο να ξαναενωθούν τα δύο μεταξύ τους, με αποτέλεσμα να κάνει γραμμές και πάνω στα νύχια. Δεν το συνιστώ καθόλου! 

Ορίστε και μία overall φωτογραφία για να μπορέσετε να τα συκγρίνετε και το ένα δίπλα στο άλλο.


Βαθμολογία:
Χρόνος Στεγνώματος (πόση ώρα έκανε μέχρι να είναι εντελώς στερεο στα νύχια χωρίς να κολλάει)
Διάρκεια(πόσο καιρό κρατάει το μανικιουρ μέχρι να χαλάσει, να ξεφλουδίσει κλπ)
Εφαρμογή (αν έκανε γραμμές πάνω στο σχεδιο)
Γυαλάδα-Matte Finish (για το καθένα στο είδος του πόσο γυαλιστερό ή matte εφέ δίνει)
Το άριστα είναι 5/5 και 1/5 είναι το χάλια! :P

Ελπίζω να σας φάνηκε κάπως χρήσιμο το σημερινό ποστ. Αν και έχω πολλές ιδέες για ποστ δεν ξέρω κατά πόσο είναι υλοποιήσιμες γιατί ξεκινάω εξεταστική (κι όμως είναι η χειμερινή μου εξεταστική) και είναι αρκετά δύσκολο και πιεστικό το διάστημα μέχρι το Πάσχα. Ελπίζω όμως ότι 1 ποστ την εβδομάδα θα μπορω να το κάνω. Αυτά από εμένα! Σας φιλώ!

34 σχόλια:

  1. Μα πως να υγροποιηθούν οι ιδέες σου???χαχαχαχ
    Καλό κουράγιο!!Και η δική μου τώρα αρχίζει η καταραμένη!(που αν και την καταράσομαι ελπίζω να είναι ευλογημένη!Τρέχα γύρευε αλλά με πιάνεις!!)

    Πολύ ωραίο το ματ από china glaze,όπως το βλέπω εδώ!!
    Δυστυχώς εγώ δεν έχω κάποιο άλλο να σου προτείνω γιατί δεν χρησιμοποιώ!!

    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαχαχαχαα όντως γραφω υγροποιηθουν!!!! ποπο ρεζίλι!!(παω να το αλλαξω πριν το δουν και αλλοι! ας μεινει μεταξυ μας!:Ρ) καταραμενο corrector!
    καλο κουραγιο και σε σενα! σε νιωθω απολυτα ομως! χιχι
    Δεν πειράζει νομιζω οτι ειναι γενικότερο το πρόβλημα με τα ματ. Απλα δεν γινεται να κρατανε πολλές μερες μαλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά που μας έδειξες αλλά το matte της china glaze φαίνεται πολύ ωραίο.Όλο λέω πως θα πάρω ένα matte top coat και όλο το αμελώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ψαχνεις για ματ παντως ειναι παρα πολυ καλο το συγκεκριμενο! Μονο που πρεπει να το παραγγειλεις απο το ιντερνετ!

      Διαγραφή
  4. Αχ κι εγώ ξεκινάω εξεταστική σε 2 βδομάδες, κουράγιο και καλή μας επιτυχία!
    Πολύ καλό το crash test btw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κουραγιο Κοραλλια κουραγιο! Και καλή επιτυχία και σε σενα:):) Χαίρομαι που σου αρεσε! Το απολαυσα και εγω μπορω να πω!:P

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία στην εξεταστική!! :) Πολύ, πολύ χρησιμο το ποστ! Και το σχεδιάκι πολύ χαρούμενο :D Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωω! Χαιρομαι που το βρήκες χρησιμο! Και για το σχεδιακι ειπα να μην κανω μονο γραμμες και κουκιδουλες!

      Διαγραφή
  6. Για γρήγορο στέγνωμα και σχετικά καλή διάρκεια (εξαρτάται και από το βερνίκι αυτή) προτείνω ασυζητητί Essie Good To Go και Seche Vite!
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το essie αν το βτω καπου ισως το δοκιμασω! Το seche vite ημουν ετοιμη να το παραγγειλω αλλα ειδα οτι περιεχει ενα περιεργο συστατικο οποτε δυστυχως δεν νομιζω να το δοκιμασω ποτε:/ Ευχαριστω πολυ για τις προτασεις σου!:)

      Διαγραφή
  7. Πόσοοοοο χάλια το Essence...
    Eμένα πάντως έτσι οπως φαίνονται στις φωτό μου αρέσει το china Glaze Fast Forward..φαίνεται να γυαλίζει πολύ!
    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα πάντως γιατί είμαι πιστή στο Seche Vite εδώ και χρόνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ρε αστα! Δυο φορες το εχω χρησιμοποιήσει και μου εχει σπασει τα νευρα!! Αν και μπορω να πω οτι εκανε τις λιγοτερες μουτζουρες!
      Το seche vite θα το αγοραζα στην τελευταια παραγγελια απο beautyjoint αλλα ειδα οτι περιεχει ενα περιεργο συστατικο και διαλρξα το china glaze instead!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ειναι είναι!!! Να κρατούσε και λίγο παραπάνω το εφε του θα ηταν ακμ καλυτερο!

      Διαγραφή
  9. Τέλειο post, πολύ βοηθητικό! Μπράβο σου!
    Το ματ από την china glaze πρέπει να είναι πολύ καλό, αλλά και της Seventeen με έπεισες να το δοκιμάσω :)
    Φιλάκια Πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λιλα μου! ! Το ματ είναι πραγματι πολυ καλο! Και το seventeen το χρησιμοποιουσα για δυο χρονια και σιγουρα θα το ξαναπροτιμησω! Το βρισκεις και ευκολα ριναι και σε λογικη τιμη!

      Διαγραφή
  10. Ωραίο post! Βοηθητικό.
    Έχω δει ακριβώς το ίδιο σε ένα ξένο blog και κάνω κι εγώ κάτι παρόμοιο στο δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! ! Ναι εχω δει κι εγώ αντιστοιχα ποστ:)

      Διαγραφή
  11. Πολύ πολύ ενδιαφέρον ποστ!! Εγώ χρησιμοποιώ και αγαπώ το γυαλιστικό από nfu-oh και δεν νομίζω να το αλλάξω σύντομα, αλλά αν πάρω και κάτι άλλο, θα 'ναι china glaze! Αυτό που σου συμβαίνει με το top coat από seventeen μου συμβαίνει με το αντίστοιχο από erre due! Κρατάει αρκετά αλλά πήζει εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάρα πολύ ωραίο ποστ .!! έμαθα ότι χρειαζόμουν για το top coat που δεν έχω δοκιμάσει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχι χαίρομαι που σε βοηθησα! Περιμενω να μου πεις αν συμπιππτουν οι αποψεις μας για το top coat που δεν εχεις δοκίμασε! :P

      Διαγραφή
  13. Ααα τα nfu-fo απο που τα παιρνεις??? Στο seventeen ευτυχως αντεχεται αυτο που πηζει... δηλαδη δεν το πετας πριν καν φτάσει στη μεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στη Ntina Ch παει αυτη η απάντηση:Ρ

      Διαγραφή
    2. Τα είχα πάρει από την επαγγελματική έκθεση, αλλά τα πουλάνε και online! Έχουν κάτι μπουκαλάκια, όνειρο!!

      Διαγραφή
    3. Αχ ναι τα εχω δει για αυτό σε ρωτησα! Πρεπει να ναι τελεια!!

      Διαγραφή
  14. Καλά τώρα ξεκινάτε εξεταστική?! Καλό κουράγιο κοπέλα μου! Κ καλή επιτυχία!
    Από αυτά έχω δοκιμάσει της Essence και παρόλο που δεν θυμάμαι αν έκανε ώρα να στεγνώσει θυμάμαι ότι μου τελείωσα πάρα πολύ γρήγορα οπότε δεν θα το ξαναπάρω! Πολύ καλό(για μένα τουλάχιστον) ματ top coat είναι της Lovie! Είμαι πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο και ενημερωτικό ποστ!
    Μπράβο ευχαριστούμε :)

    Φιλιάα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τελειο review Μπετυ μου, πολυ μου αρεσουν οι "μαχες"! Χμμ δεν εχω δοκιμασει καποιο και εγω απο αυτα της seventeen φαινεται πολυ καλο παντως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχα και μενα μου αρεσουν πολύ και βοηθουν και πολυ! Το seventeen ειναι πολυ καλη επιλογη αν σκεφτεις οτι το βρισκεις και αμεσα στην Ελλαδα χωρις να περιμενεις παραγγελιες απο το εξωτερικο κτλ!

      Διαγραφή
  17. To έχω και εγώ το quick dry της Essence και όντως μόνο quick dry που δεν είναι!
    Το ματ της China glaze δείχνει πολύ ενδιαφέρον!

    Καλή επιτυχία στην εξεταστική σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή