”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Where have you been??


Γεια σας κορίτσια μου!! Μετά από αρκετό καιρό γράφω εδώ ξανά. Το σημερινό μου ποστ είναι κυρίως η εξήγησή μου για την απουσία μου. Για όλες εσάς που ρωτούσατε καθημερινά Πουυυ είσαι Μπετούυυλιι, Που πήηηγες Μπετούυυυλι (just kiddin). Σχεδόν για ένα μήνα μόνο παρούσα δεν ήμουν στο χώρο του bloggin (ούτε ποστ, ούτε σχόλια τίποτα, μα τιιιι συνέβη;;). Πριν μου ανησυχήσετε να σας καθησυχάσω ότι είμαι σώα και αβλαβής, όλα είναι μια χαρα και όχι δεν μου έχει συμβεί τίποτα κακό. Απλά ξεκίνησε (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ-αιώνιο Καποδιστριακό!) η σχολή μου και προσπαθώ να προσαρμοστώ όσο μπορώ στην καινούργια μου ρουτίνα, η οποία περιλαμβάνει πολλές ώρες μάθημα κάθε μέρα, όλη την εβδομάδα, και αυξημένες υποχρεώσεις. Καθώς λοιπόν προσπαθώ να τα βάλω όλα σιγά σιγά σε τάξη παραμέλησα λίγο το bloggin είμαι όμως ξανά εδώ! 
Και για να εξιλεωθώ για την απουσία μου σας υποδέχομαι με νέα εμφάνιση στο μπλογκ που ελπίζω να σας αρέσει. Έπονται κι αλλες αλλαγές (instagram ακόμη δεν έχω την δυνατότητα να έχω αλλα θα έρθει κι αυτό) αλλά δεν ξέρω πότε θα γίνουν. Ακόμη δεν έχω προσαρμοστεί πλήρως, είμαι όμως σε καλό δρόμο, γι αυτό δεν μπορώ να υποσχεθώ τη συνέπειά μου με τα ποστ μου, όπως έκανα πριν. Εξάλλου έχω μπόλικο διάβασμα τις επόμενες δύο εβδομάδες μέχρι να δώσω επιτέλους τη μοναδική χρωστούμενη Αρχαία Ιστορία Α' ( προφορικά μάλιστα!!!!!) οπότε αναγκαστικά θα δώσω την προσοχή μου εκεί. Σας ετοιμάζω όμως ποστ για τις επόμενες μέρες! Yeeeii
By the way, σαν να μην έφταναν όλα αυτά είμαι και αρρωστη! Λαιμός, μύτη, ματια κλαινε, δέκατα έχω, χάλια μαύρα!
Ζητώ λοιπόν συγγνώμη για αυτήν την απουσία, γενικά δεν είμαι από τα άτομα που αρχίζουν κάτι και μετά από λίγο το παρατάνε. Σας φιλώ και θα τα πούμε τις επόμενες μέρες!! I missed you my loves!
Πάρτε και ένα τραγουδάκι και να έχετε όλες ένα υπέροχο βράδυ!!!

19 σχόλια:

  1. Αρχικά περαστικά σου!!!!
    Δεύτερον καλή επιτυχία στην εξεταστική...και
    Τρίτον τα λέμε όταν τελειώσεις και ηρεμήσεις!
    φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επιτέλους ξεκίνησε το πανεπιστήμιο! Σε καταλαβαίνω γιατί κι εγώ τρέχω :/
    Από ότι κατάλαβα είσαι κι εσύ παιδί της Φιλοσοφικής? :P
    Περαστικά σου και θα μπουν όλα σε μια ευθεία!
    Καλή επιτυχία στο μάθημα και σε περιμένουμε Μπέτυ! Φιλιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω εχω αποσυντονιστεί εντελώς!! Και μαθήματα και εξεταστικη τα σαββατοκυριακα και ολα!! Ευτυχως χρωσταω μονο ενα μαθημα!
      Ναι παιδι της αγαπητης Φιλοσοφικης ειμαι!! χαχα Και εσυ???

      Διαγραφή
  3. Περαστικάαα!!!
    Και μην αγχώνεσαι όλες μια από τα ίδια περνάμε!!
    Τα λέμε σύντομα λοιπόν!!Καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Περαστικά σου!
    Καταλαβαίνω απόλυτα την περίοδο που διανύεις(βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια φάση...αχ,αυτή η εξεταστική!).
    Καλή επιτυχία με την εξεταστική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Welcome back :) Σε καταλαβαίνουμε απόλυτα. Και εγώ αυτο το διάστημα τρέχω με τη σχολή! Καλό ξεκίνημα ευχομαι !!
    Σου έχω και tag ---> http://tell-a-beauty-story.blogspot.gr/2014/01/tag-game.html
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλα!!! Και ευχαριστω και για το tag! Θα το κανω as soon as possible :P
      Φιλακια!!

      Διαγραφή
  6. Το νέο λουκ είναι πολύ όμορφο! Εύχομαι περαστικά και καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι που σου αρεσει:):) Και ευχαριστω και για τα περαστικα και για την επιτυχια! Τα χρειαζομαι και τα δυο!! χιχι

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχή κοπέλα μου και περαστικά σου :)
    Εμείς εδώ θα είμαστε να περιμένουμε με ανυπομονησία τα επόμενα σου ποστ!!

    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μας ελειψες..εκανες αλλαγες και στο Blog σου βλεπω..πολυ ομορφο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμενα μου λειψατε μωρε κοριιτσια! Και εσεις και γενικα το blogging:):)

      Διαγραφή
  9. Καλή επιτυχία στην εξεταστική!!
    Welcome back!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περαστικά σουυυ!! Σου εύχομαι καλή επιτυχία με την εξεταστική!! Κι εγώ στην ίδια φάση είμαι!! Πολύ ωραία η εμφάνιση του blog!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή