”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

It's Christmas Time Tag


Γεια σας κορίτσια μου!! Σήμερα σας έχω ένα άκρως χριστουγεννιάτικο tag στο οποίο με taggare η υπέροχη Μάρω από το My perfect Imperfections. Πάμε λοιπόν να δούμε τις απαντήσεις μου!


1) Ποια είναι η αγαπημένη σου χριστουγεννιάτικη ταινία?
Λατρεύω όλα τα χριστουγεννιάτικα cartoon και ειδικά το Arthur Christmas!

2) Ποια μυρωδιά σου θυμίζει έντονα Χριστούγεννα?
Πορτοκάλι κανέλα και ψητά κάστανα.

3) Ποιο ήταν το καλύτερο δώρο Χριστουγέννων που πήρες ποτέ?
Μμμμ δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποιο γιατί όολα είναι ιδιαίτερα για μένα:)

4) Αγαπημένο σου γιορτινό στου τραγούδι?
All I want for christmas iiiiiis youuuuuuuuuuuuu nananana! :) 

5) Η καλύτερη ανάμνηση που είχες ποτέ την περίοδο των Χριστουγέννων?
Μμμ το ταξίδι που κάναμε στη στολισμένη Βιέννη με το σχολείο μου όταν πήγαινα Β' Λυκείου.

6) Ποιο είναι το αγαπημένο σου Χριστουγεννιάτικο γλυκό?
Δεν μου αρέσουν πολύ τα κλασσικά (μελομακάρονα και κουραμπιέδες) λατρεύω όμως οτιδήποτε σοκολατένιο. Κορμός σοκολάτας, σοκολατόπιτες πάστες τα πάντα.

7) Αστεράκι ή αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου?
Αστεράκι:)

8) Αληθινό ή ψεύτικο δέντρο?
Ψεύτικο και παραφορτωμένο με στολίδια :P

9) Χρωματιστά ή άσπρα λαμπάκια?
Όλα μου αρέσουν αλλά στο δικό μου σπίτι έχουμε χρωμτιστά και δείχνουν πολύ ομορφα στο κόκκινο-χρυσό δέντρο μας:)

10) Τι κάνεις συνήθως την παραμονή των Χριστουγέννων?
Τα τελευταία χρόνια βγαίνω συνήθως για ποτό!

11) Τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο από οτιδήποτε άλλο την περίοδο των γιορτών?
Να τρωω;;;; χααχα

12) Τι μακιγιάζ επέλεξες να κάνεις φέτος για τα Χριστούγεννα?
Κόκκινα χείλη με το ολοκαίνουργιο Ruby Woo και την επόμενη μέρα Burgundy Eyes και nude χείλη!

13) Πότε και πως έμαθες την αλήθεια για τον Άγιο Βασίλη?
Για τη μαμά μου-Αι Βασίλη;; Τιιιιι υπάρχει κι άλλος;;;; :Ο:Ο:Ο χιχιχι

Αυτό λοιπόν ήταν το χριστουγεννιάτικο tag! Το έκανα λίιιγο πιο μετά τα Χριστούγεννα αλλά δεν πειράζει! Κάνω tag όοοποια κοπέλα θέλει να το κάνει!! Ααα και για να μην νομίζετε ότι ξέχασα το Christmas Posts Callendar το συμπλήρωσα για τις μέρες που έλλειπα και σας δείχνω και τα τελευταία ποστ :):) Τη nail-ed Friday θα την δείτε αύριο:)

Σας φιλώ! Να περνάτε τέλεια τις γιορτές και θα τα πούμε ξανά σε λίγες μέρες!

12 σχόλια:

  1. Πόσο όμορφο tag!! Τι μου θύμισες!! Κι εμείς ψήναμε κάστανα στο τζάκι, πολύ παλιά με τους παππούδες μου!! Καλή Πρωτοχρονιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι πεντανοστημα τα καστανα!! Και ειναι τέλεια και μεσα στη γεμιση!! Μιαμ μιαμ μιαμ!
      Καλη Πρωτοχρονιά να έχεις και εσύ:):)

      Διαγραφή
  2. Εμένα πάλι από γλυκά μ' αρέσουν και τα κλασσικά και τα σοκολατένια! :P
    Καλό υπόλοιπο γιορτών Μπέτυ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ για κάποιο λόγο δεν τα πλησιάζω καθόλου τα κλασσικα κουραμπιέδες μελομακάρονα!!!
      Καλές γιορτές και σε σενα Κοραλλία μου!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Θέλω να πάρω το ruby woo αλλά έχω σταρένια θα έλεγα επιδερμίδα!
    Θεωρείς θα μου ταιριάζει??
    Υπέροχο tag!
    Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσο έχω καταλάβει το Ruby Woo είναι ένα κλασσικό κόκκινο που πάει σε όλες τις επιδερμίδες. Βέβαια δεν είμαι η καταλληλη για να σου πω γιατί έχω απόλυτα λευκή επιδερμίδα με ροζ υποτόνους! Οπότε είμαστε εντελώς αντίθετες!
      Αλλά κι εγώ πίστευα ότι δεν θα μου πήγαινε καθόλου (που είναι κατακόκκινο και τόσο έντονο) μέχρι που το δοκίμασα και είναι πραγματικά πολύ εντυπωσιακό! Άρα θα σου πρότεινα να το δοκιμάσεις, να το αφήσεις και κάποιες ώρες πάνω σου να δεις πως σου είναι και στο φυσικό φως και να πράξεις αναλόγως:) Κι εγώ το ίδιο έκανα. Πήγα στα Mac το δοκίμασα απλά, συνέχισα τα ψώνια μου στην Ερμού (κοιταζόμουν σε καθρέφτες βιτρίνες κτλ) το έβλεπε και η αδερφή μου πάνω μου και αποφάσισα ότι μου άρεσε!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. Όντως είμαστε αντίθετες στα χρώματα :) :D
      Πολύ ωραία ιδέα!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!
      Φιλιάα

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου!
    Εγώ πάλι δεν μπορώ να διαλέξω ποια γλυκά μου αρέσουν περισσότερο <3
    Αχ ψητά κάσταναααα <3

    Καλές γιορτές Μπέτυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα εγώ έχω απόλυτη αδυναμία στη σοκολάτα!!
      Και στο τιραμισουυυυυυυυυ!! :Ο:Ο:Ο
      Καλές Γιορτές!
      Φιλάκια:)

      Διαγραφή
  5. πωπω ψητά κάστανα!!! Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα είναι τόσο νοοοστιμα :D:D:D
      Καλές υπόλοιπες γιορτές:):)

      Διαγραφή
  6. αχ τα κάστανα...είναι υπέροχα τα άτιμα!!!και ποιός μπορεί να κρατηθεί από το φαγητό αυτές τις μέρες...?!


    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή