”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

November Favorites & Christmas Posts Calendar


Κι όμως πάει ένας ακόμη μήνας και καθώς μπαίνουμε για τα καλά τώρα πια στον χειμώνα εγώ είμαι σήμερα εδώ για να σας δείξω τι αγάπησα τον μήνα που μας πέρασε! Δηλαδή τώρα μπαίνει ο Δεκέμβρης; Και έρχονται και Χριστούγενα; Και σε ένα μήνα τελειώνει και το 2013; Yeeeeeeeeeeiiiii!



Beauty Related:


1. Korres Professional Volume Volcanic Mascara in Black : Πίσω από αυτή τη μάσκαρα κρύβεται μία μικρή ιστορία. Την είχα πάρει πριν καιρό μαζί με ένα από αυτά τα υπέροχα Gift Sets που κάνει κατά καιρούς ο Κορρές αλλά δεν μου άρεσε και πολύ. Για την ακρίβεια πρέπει να είναι το μοναδικό προιόν Κορρέ που δεν μου άρεσε καθόλου. Την είχα αφήσει λοιπόν στην άκρη για καιρό, την έβαζα και την έβγαζα ξανά από το νεσεσέρ μου μήπως και την χρησιμοποιήσω αλλά τίποτα! Δεν μου άρεσε που έδινε υπερβολικό όγκο και ενα κάπως clumpy αποτέλεσμα που δεν είναι καθόλου του στιλ μου. Ναι είναι σουπερ black και ναι έδινε απίστευτο όγκο αλλά δεν μου άρεσε καθόλου αφού προτιμώ βλεφαρίδες κάπως πιο φυσικές. Anyway σε μία ύστατη απόπειρα να την χρησιμοποιήσω για να μην πάει χαμένη μετά από αρκετό καιρό άρχισα να την αγαπώ!! Ίσως επειδή είχε στεγνώσει λίγο ίσως και εγώ να άλλαξα γούστο ή να έμαθα να την χρησιμοποιώ! Πλέον έχω να πω ότι την λατρεύω και τη χρησιμοποιώ καθημερινά. Δίνει όγκο και μήκος αλλά με τη σωστή χρήση το αποτέλεσμα δεν είναι υπερβολικό. Κρατάει τις βλεφαρίδες γυριστές όλη την ημέρα χωρίς να τρίβεται κάτω από τα μάτια και αφερείται μιά χαρά με το σαπουνάκι μου! Και μυρίζει και πολύ όμορφα:):):) 


2. Seventeen Silky Shadow Base no105: Αυτή τη σκιούλα ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ αυτόν τον μήνα για τα φρύδια μου και την έχω αγαπήσει. Δεν κοκκινίζει καθόλου οπότε φοριέται μιά χαρά για να γεμίζω τα φρύδια μου και να τα σχηματίζω λίγο χωρίς όμως το αποτελεσμα να είναι "αφύσικο". Την απλώνω με ένα angled brush και κρατάει όλη μέρα!


3. DIY Eyebrow Spooly: Όπως καταλάβατε έχω αρχίσει να φροντίζω περισσότερο την εμφάνιση των φρυδιών μου. Πριν από αυτή μου την ανακάλυψη χρησιμοποιούσα το κλασσικό φουρτσάκι για τα φρύδια με τα πλαστικά και τα τρίχινα δοντάκια. Κάποια μέρα όμως που ξεκαθάριζα τα καλλυντικά μου έπεσε στα χέρια μου μία παλιά χαλασμενη minature clinique mascara. Σκέφτηκα να ξεπλύνω το βουρτσάκι της με σκοπό να το χρησιμοποιήσω σε κάποια άλλη μάσκαρα αλλά τυχαία το χρησιμοποίησα για να βουρτσίσω το φρύδια μου και αυτό ήταν. Από τότε το χρησιμοποιώ συνέχεια!


4. Mac Lipstick in Pink Plaid: Αγαπημένα τα κραγιόν της Mac. Το συγκεκριμένο είναι ένα φυσικό ροζ χρώμα με matte τελείωμα! Είναι πολύ σταθερό αλλά δεν στεγνώνει και εντελώς τα χείλη και το φοράω και για πρωινό μακιγιάζ και με βραδινό burgundy smokey eye!!


5. Erre Due Lip Liner no06  Αυτό το μολύβι χειλιών το έχω πάρα πολύ καιρό αλλά μου αρέσει πάρα πολύ. Το χρησιμοποιώ σε συνδυασμό με το κραγιόν της Mac για να "ηρεμήσει" λίγο το ροζ του χρώμα και να το κάνει λίγο πιο neutral. Το φοράω και μόνο του για ένα your lips but better αποτέλεσμα.



6. Avene Clean-Ac Cream: Αυτήν την ενυδατική δειγματάκι την είχαν συμπεριλάβει στο πακέτο από το pharm και αυτόν τον μήνα δε σταμάτησα να την χρησιμοποιώ! Με την αλλαγή του καιρού και το ξέσπασμα ακμής που έπαθα το δέρμα μου στο πιγούνι μου και γύρω από το στόμα και τη μύτη μου ήταν υπερβολικά ξηρό και η ενυδατική μου δεν το κάλυπτε. Γι' αυτό αποφάσισα να δοκιμάσω τη συγκεκριμένη που αποδείχθηκε σωτήρια! Ενυδατώνει άμεσα την ξηρή επιδερμίδα χωρίς όμως να προκαλεί επιπλέον ακμή στο δέρμα μου.


7. China Glaze Nail Polish in Fifth Ave : Ένα υπέροχο φθινοπωρινό χρωματάκι. Το αγάπησα για το ήπιο ροζ σαπιομηλί του χρώμα και την τέλεια διάρκεια.

Fashion Favourites:

 Το δαχτυλιδάκι-περιστεράκι από το e-bay το φορούσα καθημερινά! Είναι πολύ λεπτεπίλεπτο και τέλειο για να το συνδυάσεις και με άλλα δαχτυλιδάκια.


Random Favourites: 

1. Snack Αποξηραμένος Ανανάς: Ακούγεται λίγο περίεργο για λιχουδιά αλλά μου αρέσει πολύ ειδικά για εκείνες τις στιγμές που θες οπωσδήποτε να φας κάτι γλυκό ο κόσμος να χαλάσει. 


2.Homeland: Omg Omg Omg!!! Είναι εμμονή πια αυτή η σειρά την οποία βλέπουμε φανατικά πια με το αγόρι μου κάθε βράδυ! Τελειώσαμε τις σεζόν και τώρα περιμένουμε πως και πως κάε εβδομάδα για το καινούργιο επεισόδιο.

3. Spotify και συγκεκριμένα ακούω φανατικά Arctic Monkeys το ΑΜ album και The Black Keys. Obsessed!!

Όπως σας πρότεινα στο προηγούμενο ποστ λέω να φτιάξω ένα χριστουγεννιάτικοο πρόγραμμα αναρτησεων για όλο τον Δεκέμβρη με γιορτινά και όχι μόνο θέματα! Δημιούργησα λοιπόν το Xmas Posts Calendar!! Θα σας δείχνω ανα εβδομάδα τι ποστ θα αναρτήσω για να ξέρετε περίπου τι θα δείτε και να επισκεφτείτε το μπλογκ μου ανάλογα με το τι θέλετε να δείτε:) Η εβδομάδα λοιπόν που μας έρχετε θα έχει τα εξής ποστ:

Αυτά από εμένα!! Θα τα πούμε αύριο με ένα pre xmas haul!!
Τα δικά σας αγαπημένα για αυτόν τον μήνα ποιά είναι; Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα δικά μου favorites;

36 σχόλια:

  1. Είχα δοκιμάσει και γω αυτή την μάσκαρα αλλά επειδή βάζω που κ που,θέλω όταν το κάνω,το αποτέλεσμα να είναι WOW!!!
    Και αυτό ακριβώς κάνει γι αυτό και μόλις μου τελειώσουν αυτές που έχω θα πάω να την πάρω!!
    Μου άρεσαν πολύ και τα νυχάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντωε κανει πολύ μπαμ αποτέλεσμα γι αυτό δεν μπορουσα να την χρησιμοποιησω για πρωι τωρα ομως που εμαθα να την δουλευω την φοραω πρωι βραδυ!! Για τα νυχια εχω και tutorial:) Vintage floral nails:)

      Διαγραφή
  2. Ποσο ωραιο ποστ..πολυ καλα παρουσιασμενο...το Homeland Ολο λεω οτι θα το αρχισω αλλα δεν τα εχω καταφερει ακομα...εισαι η μονη κοπελα που δεν θελει τεραστιες βλεφαριδες...χαχα..εγω παλι το αντιθετο..τις θελω καγκελο..αυτη του κορρε αν τη δουλεψεις καλα και βαλεις πολλες στρωσεις δινει πολυ καλο ογκο αλλα οχι μακρος..σε μενα τουλαχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ξεκινησεις και θα δεις οτι θα κολλισεις!!!! Μαλλον δεν το εξηγησα καλα στο ποστ. Θελω μηκος και ογκο στις βλεφαριδες αλλα σιχαινομαι οταν κομπιαζουν. Τις θελω διαχωρισμενες πολυ καλα. Γι αυτό στην αρχή δεν μου άρεσε η μάσκαρα. Αλλα σιγα σιγα έμαθα να την χειριζομαι και τωρα το αποτελεσμα ειναι ακριβως οπως το θελω:)

      Διαγραφή
  3. Την κρεμούλα της Avene την χρησιμοποιούσα για ένα χρόνο σχεδόν και την λάτρευα.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τέλεια αλλά νομίζω ότι μου κάνει μόνο για αυτές τις ειδικές περιπτώσεις που το δέρμα μου θέλει εκτρα ενυδάτωση! Αλλιώς η ρόδι του Κορρέ με καλύπτει απόλυτα!

      Διαγραφή
  4. Το pink plaid της Mac είναι ένα από τα αγαπημένα μου. Σχεδόν μου έχει τελειώσει και ανυπομονώ να το αγοράσω ξανά. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα!Αυτό και τι Ravising ήταν τα πρώτα μου κραγιόν από mac και σιγά σιγά μου τελειώνουν!!

      Διαγραφή
  5. μου αρεσε πολυ το βουρτσακι απο την μασκαρα του κορρε, θα την δοκιμασω! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω μπορείς να την βρεις και se gift set μαζί με μανό μαύρο μολύβι ματιων και ξύστρα! Αν θέλεις να δοκιμάσεις και κάτι από αυτά! Η τιμή του είναι γύρω στα 18€

      Διαγραφή
  6. Υπεροχο το Mac κραγιόν!!
    Πρέπει να αγοράσω οπωσδήποτε τον ανανά!!Παίρνω συχνά τα cranberries της ίδιας μάρκας!! :)
    Αγαπάω Homeland!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαιι να το δοκιμάσεις είναι τέλειο ροζ χρωματάκι!!! Δεν είχα δει ότι είχε και cranberries! Σίγουρα θα τα παρω στην επόμενη επιδρομή στο Βασιλοπουλο!!!

      Διαγραφή
  7. Ανυπομονώ ηδη για τη Nail-ed Friday εγώ!! <3 Τα αγαπημένα Νοεμβρίου μου άρεσαν όλα!! Αγαπημενο κραγιον της Mac και η απόχρωση στο βερνίκι! :) xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα τέλειαααα!!! Θα είναι εξτρα γιορτινό το σχεδιακι αυτήν την Παρασκευή! χιιχι Μόλις πρόσεξα ότι το κραγιον και το μανό είναι και στην ίδια απόχρωση;)

      Διαγραφή
  8. λατρεύω το blog σου. εξαιρετική παρουσίαση :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Θέλω πολύ να δοκιμάσω αυτό το μολύβι της erre due, οπότε μάλλον ήρθε η ώρα να το κάνω.

    Τέλειο το μανικιούρ σου στις φωτογραφίες και τρελάθηκα με το ημερολογιάκι που ετοίμασες....Θεϊκό...

    Φιλάκια πολλά
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις είναι τέλειο και μόνο του σαν κραγιόν!! Το μανικιούρ το έχω και σε tutorial! Vintage floral nails:P
      Το ημερολόγιο το έφτιαξα και όλο μόνη μου:)

      Διαγραφή
  10. Τέλειο το δαχτυλιδάκι και η ιδέα του ημερολογίου πολύ καλή!
    Κυριακή σήμερα και περιμένω το haul! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. εγώ θα πω μόνο μπράβο για τα μουσικά σου γούστα!! :P Το Pink Plaid όλο το κοιτάω όποτε περνάω απο MAC και όλο το αφήνω, κάποια στιγμή όμως θα γίνει δικό μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστωωωω ευχαριστώω;) Να το πάρεις γιατί απ'οσο εχω καταλαβει σου αρέσουν και τα ροζ κραγιονάκια! Για μένα το συγκεκριμενο ειναι το τελειο ροζ!

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα όλα!!! Το κραγιόν της Mac φαίνεται τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχα όλα! Το μολύβι της Erre Due και το μανό τι όμορφα χρώματα! Τέλειο το ημερολόγιο, περιμένω τα νέα posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα τελευταία το αγαπώ αυτό το dusty pink!!! Τα νέα ποστ έερχονταιι! ιχιχι

      Διαγραφή
  14. Όλα ωραία δε λέω όμως τα νύχια απλα κλέψανε την παράσταση !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. <3 Εχω και tutorial εδώ http://mintfloraldiary.blogspot.gr/2013/11/vintage-floral-nail-tutorial.html :):)

      Διαγραφή
  15. Το κραγιόν Pink Plaid της MAC
    to φορά μια φίλη μου
    και ειναι παρα πολύ ωραιο.
    Μόλις χτες ειδα και την δευτερη σεζόν του Homeland!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω βλεπω την τελευταια και περιμενω πως και πως καθε εβδομαδα για τα κανουργια επεισοδια!!! Το κραγιον ειναι πραγματικα υπεροχο!

      Διαγραφή
  16. πολύ ωραία όλα!με το homeland έχει πορωθεί και η μαμά μου!πρέπει να είναι πολύ ωραίο!

    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφα που τα παρουσιασες Μπετυ μου, τελεια ολα και ειδικα το κραγιονακι και το βερνικακι τι τελεια χρωματα ααα και το ημερολογιο τι τελεια ιδεα χιχι φιλακια ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολυ που σου αρεσαν!!!:):) Το κραγιονακι το εχω χιλιοφορεσει!!

      Διαγραφή