”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Nails of the day

Floral NOTD

Γεια σας κορίτσια μου! Το σημερινό post είναι ένα ακόμη nail design, όμορφο, ρομαντικό και απόλυτα κοριτσίστικο! Το γλυκό λιλά που επέλεξα για το βασικό μου χρώμα είναι το Hello Marshmallow! (πόσο τέλειο όνομα;) από την essence.
H essence έχει αρκετά καλά μανό, με ωραία χρώματα, που είναι αρκετά pigmented και πολύ οικονομικά (περίπου 2 με 3 ευρώ!). Το συγκεκριμένο το αγόρασα από τα Ηοndos Center στην Ερμού (έκανα και το μίνι review μου:P). Για το υπόλοιπο σχέδιο στα νύχια επέλεξα να κάνω φούξια τριανταφυλλάκια στα δυο νύχια και άσπρες ρίγες και πουά στα άλλα δυο (για τον δείκτη δεν μου ήρθε καμιά ιδέα και τον άφησα να παραπονιέται :P). Νομίζω ότι είναι αρκετά όμορφο και σχετικά εύκολο μανικιούρ!
Πείτε μου στα σχόλια αν θέλετε την επόμενη φορά και ένα μικρό tutorial μαζί με το nail design ή αν αρκούν οι φωτογραφίες για να σας εμπνεύσουν! :) Φιλιά!

16 σχόλια:

  1. Είναι πραγματικά πολύ όμορφο!!! so girly!!! Μπράβο

    Chadlen

    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    https://www.facebook.com/chezmoichadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Έρχονται και τα υπόλοιπα!!! Είσαι και το πρώτο μέλος στο blog μου!! Σε ευχαριστώ και γ αυτό :P :D
      kisses!

      Διαγραφή
  2. Τι χαριτωμένο!! Πόση ώρα σου πήρε να το κάνεις; x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eυχαριστώ! Είναι όντως cute:P Το συγκεριμένο μου πήρε περίπου 20 λεπτά (βλέποντας και βιντεάκια στο youtube:P)!

      Διαγραφή
    2. Ουφ δεν έχω τόση υπομονή!! Χαχαχα! Είναι όμορφο πάντως :) x

      Διαγραφή
  3. Para polu wraio :)

    http://novembrebeaute.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπεροχο το σχεδιακι σου!!!!!!Πολυ girlie!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελεια τα σχεδιακια!Να μας δειξεις πως τα κανεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι όμορφο που είναι!!!!! Θα το δοκιμάσω σίγουρα κάποια στιγμή κι εγώ!!! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχα νυχάκια!!
    Όμορφο post!!

    Beautyholics2013 :)


    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τα νυχάκια σου σούπερ και το blog σου ακόμα πιο όμορφο! Μπράβο για την καλή δουλειά. Συνέχισε έτσι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. είναι ΥΠΕΡΟΧΑ!
    να κάνεις και tutorial οπωσδήποτε γτ το έχεις!
    να δείξεις και πως έκανες το τριανταφυλλάκι, γτ μου φαίνεται πολύ εντυπωσιακό και θα ήθελα να προσπαθήσω να το κάνω αν και δεν νομίζω να τα καταφέρω!
    μου αρέσει πολύ το blog σου! μπράβο!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα θα κάνω! Απλά δεν έχω βρει ακόμα τρόπο για να γινει πιο ευκολα κατανοητό!Είναι αλλιώς το βιντεάκι και αλλιώς οι φωτογραφίες! χιχι! Πάντως σίγουρα και εσύ μπορείς!! Εξάσκηση θέλει! Τα τριανταφυλλάκια τα έκανα με οδοντογλυφίδα :):):)

      Διαγραφή