”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Fab Brows Duo Review



Hello!! Σήμερα σας έχω review για ένα προϊόν που χρησιμοποιώ συνέχεια τον τελευταίο καιρό. Πρόκειται για το kit Fab Brows, που περιέχει ό,τι χρειάζομαι για να δημιουργήσω τα τέλεια φρύδια! Χαρίζει επαγγελματικό αποτέλεσμα μέσα σε λίγα μόνο δευτερόλεπτα χάρη στα ειδικά stencil/ οδηγών που δίνουν ομοιόμορφο σχήμα στα φρύδια και αποτρέπουν τα ανεπιθύμητα μουτζουρώματα.

Το kit περιλαμβάνει: 
2 διαφορετικές αποχρώσεις σκιών για να φτιάξετε την τέλεια απόχρωση για τα δικά σας φρύδια (ούτε πολύ σκούρα ούτε πολύ ανοιχτή)
6 διαφορετικά stencil για να δημιουργήσετε διαφορετικά σχήματα αλλά και να βρείτε το κατάλληλο σχήμα που θα ταιριάζει στις ανάγκες σας.
1 διπλό πινελάκι, από τη μία μεριά φουντωτό για να γεμίσετε το stencil γρήγορα και από την άλλη υπό γωνία για να τελειοποιήσετε το αποτέλεσμα.

Το συγκεκριμένο προϊόν μου χαρίζει φυσικό αποτέλεσμα με διάρκεια όλη τη μέρα χωρίς να μουτζουρώνομαι, αφού είναι αδιάβροχο και αντιστέκεται στον ιδρώτα.
Μπορείτε να το βρείτε στo online κατάστημα Lessance, που έχει διάφορες υπέροχες, δυσεύρετες εταιρίες. Η δική μου απόχρωση είναι η dark brown και ταιριάζει απόλυτα στα καστανά μου φρύδια (και στο καστανό-ξανθό balayage μου) και το stencil που ταιριάζει στο σχήμα των φρυδιών μου είναι το pure. 
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο;; Αν όχι σας προτείνω να το δοκιμάσετε και να το αγαπήσετε όπως και εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου