”home” ”about ”contact ”reviews” ”nails”

Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2016

The WINNERS!


Happy Friday!! Χθες το βράδυ έληξε ο διαγωνισμός με τα βερνίκια Creative Play. Σας ευχαριστώ όλους για τις συμμετοχές. Η απήχηση του διαγωνισμού ξεπέρασε κάθε άλλο διαγωνισμό.



Οι νικητές από το blog είναι:
Bakogiannis Elena
APOLLWNIAgr

H νικήτρια του facebook :
Katerina Vasalou

Η νικήτρια του instagram:
Angie Lialiari

Σας ευχαριστώ και πάλι για τις συμμετοχές. Εύχομαι οι νικητές να χαρούν τα δωράκια τους (αν και είμαι βέβαιη ότι θα τα χαρούν όπως χαίρομαι και εγώ τα δικά μου).
Stay tuned γιατί έρχονται πολλά ακόμη ωραία πράγματα, διαγωνισμοί, ποστ και εκλπήξεις.

Σε περίπτωση που οι νικητές δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου εντός 48 ωρών θα επιλεγεί κάποιος άλλος στη θέση τους. 

2 σχόλια:

  1. eyxaristwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww pou na sas steilw ta stoixia mou ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ για το όμορφο δώρο! Ανυπομονώ να τα δοκιμάσω! Έστειλα τα στοιχεία μου σε μήνυμα στο Facebook!

    ΑπάντησηΔιαγραφή